شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 16344
مدیرعامل باشگاه صبای قم:

مذاکره با مجید صالح صحت ندارد / همچنان از مایلی کهن حمایت می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: مذاکره با مجید صالح یا هر مربی دیگری صحت ندارد و همچنان از مایلی کهن حمایت می‌کنیم.
مذاکره با مجید صالح صحت ندارد / همچنان از مایلی کهن حمایت می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری فرد، درباره وضعیت کادر فنی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: برنامه‌ای برای تغییر در کادر فنی تیم فوتبال صبا وجود ندارد و مذاکره با مجید صالح یا گزینه‌های دیگر موضوعی است که از آن بی‌اطلاعم و آن را از شما می‌شنوم.
 
وی افزود: از کادر فنی تیم و شخص محمد مایلی کهن حمایت می‌کنیم و مشکلی با کادر فنی نداریم و طبیعتاً تغییری هم در کادر نخواهیم داشت.
 
مدیرعامل باشگاه صبای قم در خصوص نقل و انتقالات نیم‌فصل باشگاه صبای قم تصریح کرد: لیستی برای جذب بازیکنان تهیه‌شده و فهرستی نیز از بازیکنان خروجی آماده‌شده است که تا پایان نیم‌فصل رسانه‌ای نمی‌شود اما در صدد تقویت تیم در نیم‌فصل هستیم تا نتایج بهتری در نیم‌فصل دوم کسب کنیم.
 
کشوری فرد در مورد عملکرد تیم‌های فوتبال پایه صبا خاطرنشان کرد: باشگاه صبا امسال روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است و برای توجه بیشتر به موضوع تیم‌های پایه احمد غلامی از پیشکسوتان مجرب فوتبال قم را به عنوان مدیر تیم‌های پایه منصوب کردیم و برای تیم‌هایمان تا اینجای کار چیزی کم نگذاشته‌ایم اما در خصوص نتایج تیم‌های پایه هنوز نمی‌توان نظر محکمی داد زیرا به تازگی درگیر مسابقات شده‌اند و امیدواریم نتایج کسب‌شده بهبود یابد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا استعفای غلامعلی اکبرآبادی از تیم هندبال صبای به مسائل مالی مرتبط بوده یا خیر افزود: رفتن اکبرآبادی ربطی به مسائل مالی نداشت و ایشان با ما قرارداد بسته بود و در مسابقه اول برابر نیروی زمینی تهران هم در کنار تیم بود اما چون سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان شد نتوانست با تیم هندبال صبا ادامه همکاری دهد.
 
کشوری فرد با بیان این که اگر مشکلات مالی باشگاه ادامه پیدا کند قید حضور در مسابقات در مسابقات رشته‌های دیگر را خواهند زد تصریح کرد: اولویت باشگاه صبای قم ابتدا تیم فوتبال بزرگسالان و سپس تیم‌های پایه صبای قم است و رشته‌های ورزشی دیگر در اولویت‌های بعدی قرار دارند و اگر روند بی‌پولی‌های صبا ادامه یابد برنامه‌ای برای حضور در رشته‌های غیر فوتبالی مثل کشتی یا کاراته نداریم .
 
وی با اعلام این که برای شرکت باشگاه صبا در مسابقات رشته‌های دیگر هیأت مدیره نظر نهایی را اتخاذ می‌کند خاطرنشان کرد: با وضعیت فعلی و این بودجه‌های ناچیز، ما نمی‌توانیم حقوق بازیکنان فوتبال باشگاه را پرداخت کنیم و بعید به نظر می‌رسد که با این شرایط، در رشته‌های دیگر فعالیت کنیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchkxnz.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما