کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع):

شعر سلاح برنده ای است که ندای مظلومان را به گوش جهانیان می رساند

خبرگزاری تسنیم , 11 آبان 1392 ساعت 15:13

قم نیوز: شعر یکی از برنده ترین سلاح های است که می تواند صدای مظلومان را به گوش جهانیان برساند و با این روش می توانند گوش مستکبران آمریکای و صهیونیستی را کر کنند.


به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه قم که در چهارمین کنگره شعر  مقاومت سخن می گفت، قم را شهر علم و بصیرت خواند و اظهار کرد: قم پایتخت بصیرت است و ندای اسلام خواهی و دادخواهی است از این شهر در تمام جهان شنیده می شود.
 
فرمانده سپاه قم افزود: شهر قم به برکت وجود کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، صدها امامزاده، حوزه علمیه و با وجود مراجع و علما میزبان 110 کشور جهان برای فراگیری علوم مهدوی می باشد.
 
سردار مهدی نژاد تصریح کرد: شهر قم دومین مرکز چاپ و نشر کتاب در ایران را داراست و بیش از 400 موسسه فرهنگی و هنری، 60 هزار دانشجو و 200 هزار هیئت در این شهر فعال هستند و حوزه علمیه نیز همه ساله مبلغان بسیاری را به شهر ها و کشور های مختلف می فرستد.
 
وی با اشاره به ضرورت ایستادگی در در برابر مستکبران و متجاوزان، تصریح کرد: دشمنان اسلام می خواهند  در میان مسلمانان تفرقه بیندازند و سعی در نابودی مسلمانان دارند.
 
فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: شعر یکی از برنده ترین سلاح های است که می تواند صدای مظلومین را به گوش جهانیان برساند و با این روش می توانند گوش مستکبران امریکای و صهیونیستی را کر کنند.
 
چهارمین کنگره شعر مقاومت با از 11 تا 13 آبان در قم برگزار می شود و میزبان شاعران عرصه مقاومت از داخل و خارج ایران است.
 
انتهای پیام/ 125


کد مطلب: 16347

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16347/شعر-سلاح-برنده-ندای-مظلومان-گوش-جهانیان-می-رساند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir