شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 16347
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع):

شعر سلاح برنده ای است که ندای مظلومان را به گوش جهانیان می رساند

قم نيوز : قم نیوز: شعر یکی از برنده ترین سلاح های است که می تواند صدای مظلومان را به گوش جهانیان برساند و با این روش می توانند گوش مستکبران آمریکای و صهیونیستی را کر کنند.
شعر سلاح برنده ای است که ندای مظلومان را به گوش جهانیان می رساند
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه قم که در چهارمین کنگره شعر  مقاومت سخن می گفت، قم را شهر علم و بصیرت خواند و اظهار کرد: قم پایتخت بصیرت است و ندای اسلام خواهی و دادخواهی است از این شهر در تمام جهان شنیده می شود.
 
فرمانده سپاه قم افزود: شهر قم به برکت وجود کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، صدها امامزاده، حوزه علمیه و با وجود مراجع و علما میزبان 110 کشور جهان برای فراگیری علوم مهدوی می باشد.
 
سردار مهدی نژاد تصریح کرد: شهر قم دومین مرکز چاپ و نشر کتاب در ایران را داراست و بیش از 400 موسسه فرهنگی و هنری، 60 هزار دانشجو و 200 هزار هیئت در این شهر فعال هستند و حوزه علمیه نیز همه ساله مبلغان بسیاری را به شهر ها و کشور های مختلف می فرستد.
 
وی با اشاره به ضرورت ایستادگی در در برابر مستکبران و متجاوزان، تصریح کرد: دشمنان اسلام می خواهند  در میان مسلمانان تفرقه بیندازند و سعی در نابودی مسلمانان دارند.
 
فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: شعر یکی از برنده ترین سلاح های است که می تواند صدای مظلومین را به گوش جهانیان برساند و با این روش می توانند گوش مستکبران امریکای و صهیونیستی را کر کنند.
 
چهارمین کنگره شعر مقاومت با از 11 تا 13 آبان در قم برگزار می شود و میزبان شاعران عرصه مقاومت از داخل و خارج ایران است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdca0en6.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما