دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 16624
فرمانده سپاه قم:

بی تدبیری های بنی صدر سبب اشغال سوسنگرد شد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه قم گفت: در زمان جنگ تحمیلی زمان بنی صدر به عنوان رئیس جمهور با سهل انگاری موجب از دست رفتن بخش هایی از سرزمینمان شد که در نتیجه آن نیروهای ما در محاصره قرار گرفتند.
بی تدبیری های بنی صدر سبب اشغال سوسنگرد شد
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی ‌نژاد عصر امروز در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی درباره برگزاری یادواره شهید زین الدین، سرداران و 6000شهید استان قم توضیح داد و اظهار کرد: 26 آبان‌‌ ماه سالروز آزادسازی فتح سوسنگرد است که امام راحل در فرمانی تاریخی با مدیریت قاطعانه رهبر معظم انقلاب که در آن زمان نماینده امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع بودند و تلاش رزمندگان حصر سوسنگرد شکسته شد و به فتح آن خطه انجامید.
 
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم فتح سوسنگرد را حاصل بی تفاوتی و بی تدبیری بنی صدر عنوان کرد و افزود: در آن زمان بنی صدر به عنوان رئیس جمهور با سهل انگاری موجب از دست رفتن بخش هایی از سرزمینمان شد که در نتیجه آن نیروهای ما در محاصره قرار گرفتند.
 
دبیرکل یادواره شهید زین ‌الدین، سرداران و 6000 شهید استان قم با بیان اینکه 27آبان ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید زین الدین روز شهید و شهادت نام نهاده شده است، گفت: به همین مناسبت در این تاریخ برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداری استان یادواره ای برگزار می کنیم امسال نیز طبق هر سال این مراسم معنوی برگزار می شود.
 
سردار مهدوی نژاد استان قم را در برگزاری برنامه هایی در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت پیشرو بیان کرد و گفت: بسیاری از استان ها از استان قم الگو گرفتند و این برنامه را اجرا نمودند در این راستا استان قم از سال 89 بازسازی واقعه غدیر را نیز آغاز نمود و امسال شاهد بودیم 122 شهر در کشور از این نمایش عظیم الگو گرفتند.
 
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در بیان اهداف برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با الگو گرفتن از واقعه عاشورا در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا الگوی عملی و رفتاری صحیحی را در اختیار نسل چهارم انقلاب بگذاریم.
 
دبیرکل یادواره شهید زین ‌الدین، سرداران و 6000 شهید استان قم دیدار و بهره مندی از رهنمودهای علما و مراجع عظام را از جمله برنامه های محوری ستاد برگزاری یادواره شهدا اعلام کرد و افزود: برای گرامیداشت فرهنگ جهاد و شهادت و آشنایی نسل هایی که انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند باید الگوهای نامدار و برجسته را معرفی کنیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdci5qaz.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما