يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 16360
با غلبه بر تیم فوتبال سفیر گفتمان

عقاب پردیسان صدرنشین لیگ جوانان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال عقاب پردیسان با پیروزی مقابل سفیر گفتمان، صدرنشین جدید مسابقات فوتبال لیگ جوانان قم شد.
عقاب پردیسان صدرنشین لیگ جوانان قم شد
به گزارش قم نیوز، در آخرین و مهم‌ترین مسابقه هفته هفتم لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم تیم های مدهی سفیر گفتمان و عقاب پردیسان به مصاف هم رفتند که در این مسابقه عقاب با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
 
در این مسابقه که در هوای سرد و ابری ورزشگاه تختی قم برگزار شد دو تیم بازی زیبا و مهیجی را با حضور تماشاگران حاضر در ورزشگاه به نمایش گذاشتند و در نهایت سرخپوشان عقاب با برتری برابر سفیر، جای این تیم را در صدر جدول تصاحب کردند.
 
نیمه اول مسابقه گلی نداشت گرچه عقاب در این نیمه حاکم بر میدان بود و سفیر گفتمان تلاش می‌کرد در ضد حملات دروازه عقاب را باز کند که در یکی از این ضد حملات پیمان بهمن نیا بازیکن سفیر گفتمان با حسین جانباباپور دروازه‌بان عقاب تک به تک شد و حتی توپ را از وی عبور داد اما علیرضا آزادوار مدافع راست عقاب،  توپ را در دهانه دروازه کنترل کرد تا موقعیت طلایی تیم سفیر گفتمان از دست برود.
 
در نیمه دوم و در دقیقه 47، وقتی سفیر گفتمان به گل رسید کسی فکر آن را نمی‌کرد که مسابقه تا پایان آبستن حوادث بسیاری باشد. اما عقاب با ادامه فشار روی دروازه سفیر بازی را برگرداند.
 
در دقیقه 65 مسابقه، مجید قراگوزلو مهاجم تیم عقاب پردیسان پاسی را که از امیرحسین یاوری گرفته بود درون محوطه جریمه سفیر کنترل کرد و بلافاصله با شوتی سنگین و دقیق توپ را به گوشه دروازه سفیر فرستاد. این گل آب سردی بر پیکر سفیر گفتمان بود و در مقابل انرژی مضاعفی به سرخ‌پوشان عقاب داد.
 
پس از چند حمله پراکنده روی دروازه دو تیم بالاخره در دقیقه 82 مجید قراگوزلو از غفلت خط دفاعی سفیر نهایت استفاده را برد و در مصافی تک به تک با خونسردی گل دوم را برای عقاب به ثمر رساند.
 
در دقایق پایانی سفیر گفتمان برای گل تساوی بخش جلو کشیده بود می‌دانست که حتی یک تساوی هم آن‌ها را در آستانه قهرمانی قرار می‌دهد اما هوشیاری عقاب در دفع توپ فرصت‌ها را از سفیر گرفت.
 
سرانجام در دقیقه 92 مجید قراگوزلو هت تریک خود را کامل کرد و با حرکتی از سمت راست و شوتی سنگین برای سومین بار دروازه سفیر را فروریخت.
 
عقاب پردیسان با این پیروزی با 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سفیر گفتمان در صدر جدول قرار گرفت تا با توجه به باقی ماندن 2 هفته به پیان رقابت‌هادی لیگ جوانان استان قم جدی‌ترین مدعی قهرمانی باشد.
 
قهرمان این رقابت‌ها راهی مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشور در دسته مناطق می‌شود.
 
بیطرفان : استحقاق این پیروزی را داشتیم
 
سرمربی تیم فوتبال جوانان عقاب پردیسان پس از پایان این بازی به خبرنگار تسنیم در قم گفت: بازی فوق‌العاده خوبی بود و در شرایطی پیروز شدیم که کاملاً استحقاق این پیروزی را داشتیم و از نظر فنی برتر از حریف بودیم.
 
علی‌اصغر بیطرفان افزود: باید از بازیکنان تشکر کنم که با وجود شرایط حساس این بازی پس از دریافت گل، به شکل منطقی به تلاش خود ادامه دادند و در نهایت مزد تلاششان را گرفتند.
 
وی گفت: دو مسابقه تا پایان فصل باقی مانده و در صورتی که همین نمایش خوب را در دو بازی آینده هم داشته باشیم ، قهرمانی کاملاً در دسترس است.
 
عطایی : از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و باختیم
 
سرمربی تیم فوتبال سفیر گفتمان پس از شکست تیمش برابر سفیر گفتمان به خبرنگار تسنیم در قم گفت: فرصت خیلی خوبی را برای مسجل کردن قهرمانی از دست دادیم و شاید در پایان فصل افسوس این شکست را بخوریم.
 
مرتضی عطایی اظهار کرد: در دقایقی که بازی مساوی پیش می‌رفت چند موقعیت گل داشتیم که همه را به هدر دادیم اما سپس عقاب صاحب موقعیت شد و آن‌ها را تبدیل به گل کرد و تا قانون نانوشته فوتبال که هر تیم گل نزند، باید منتظر گل خوردن باشد اجرا شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfxmdy.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما