يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 16362
رئیس بنیاد نخبگان استان قم عنوان كرد:

به دنبال عملی کردن طرح‌های نخبگان استان قم هستیم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به برگزاري جشنواره علم تا عمل گفت: ما در این جشنواره به دنبال عملی کردن طرح‌های نخبگان استان قم هستیم و برای این منظور از صاحب نظران و مسئولان هم دعوت کرده‌ایم تا با حضور در نمایشگاه علاوه بر بازدید بتوانند در عملی کردن این طرح‌ها بکوشند.
به دنبال عملی کردن طرح‌های نخبگان استان قم هستیم
به گزارش قم نیوز، دکتر حسین اخوان گفت: در جشنواره امسال که برای چهارمین سال برگزار می‌شود 40 نخبه استانی حضور دارند و طرح‌های خود را به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: برای این جشنواره 61 طرح ارائه و در سامانه ثبت شد که در نهایت 40 طرح حائز امتیاز لازم شد که این طرح‌ها از 11 لغایت 14 آبان‌ ماه در مصلی تهران به نمایش در خواهند آمد.
رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: در این جشنواره تمامی استان‌ها حضور دارند که سعی شده غرفه‌های استان قم به خوبی و در مسیر مراسم‌ها و کارگاه‌ها در نظر گرفته شود.
اخوان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در چیدمان غرفه‌ها فقط جذابیت بصری ایجاد نکنیم، بلکه اطلاعات کامل طرح‌ها به گونه‌ای نمایان شود که بازدید کنندگان از یافته‌های علمی و دانش فنی طرح به طور کامل بهره‌مند شوند.
وی گفت: ما در این جشنواره به دنبال عملی کردن طرح‌های نخبگان استان قم هستیم و برای این منظور از صاحب نظران و مسئولان هم دعوت کرده‌ایم تا با حضور در نمایشگاه علاوه بر بازدید بتوانند در عملی کردن این طرح‌ها بکوشند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchixnz.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما