يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 16368
جلالی در گفت‌و‌گو با فارس:

ناکامی‌های ماهان تندیس مقطعی است / به آینده تیم خوشبینم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت: به آینده تیمم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال خوشبینم چون اعتقاد دارم که ناکامی‌‌های اخیر مقطعی است.
ناکامی‌های ماهان تندیس مقطعی است / به آینده تیم خوشبینم
به گزارش قم نیوز، امیر جلالی امروز اظهار داشت: تیم ما در هفته‌های اخیر خوب بازی می‌کند اما با بدشانسی موقعیت‌های متعددی را از دست می‌دهد که همین عامل موجب باخت در هفته‌های ششم و هفتم شده است.
 
وی ادامه داد: در لیگی که 26 هفته به طول می‌انجامد هرگز جایگاه تیم ماهان تندیس را در مکان هشتم یا نیمه دوم جدول رده‌بندی نمی‌بینم و هرگز عجولانه عملکرد تیم را با 6 یا هفت مسابقه تجزیه و تحلیل نمی‌کنم چراکه بازی‌های زیادی در پیش داریم و مطمئنم که با تلاش و همت بیشتر کادر فنی و بازیکنان تیم به‌زودی ماهان تندیس به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر باز خواهد گشت.
 
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم اظهار داشت: 2 بازی اخیر با تیم‌های دبیری تبریز و شهرداری تبریز برای ما اهمیت زیادی داشت و امیدوار بودیم که از این 2 بازی سه امتیاز را بگیریم اما اکنون که این بازی‌ها تمام شده و هرگز حسرت گذشته را نمی‌خوریم و امید به آینده داریم.
 
وی عنوان کرد: تیم ما در دیدار با تیم‌های فوتسال دبیری و شهرداری تبریز خوب بازی کرد ولی متاسفانه فرصت‌های بسیار خوبی از دست داد و مطئمناً کادر فنی در تمرینات تیم به دنبال رفع نقایص خواهند بود تا تیم بتواند از این هفته با قدرت و آمادگی بیشتر به مصاف حریفان برود.
 
جلالی با بیان این‌که ماهان تندیس قم در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال برای کسب سه امتیاز مقابل عملیات غیر صنعتی ماهشهر تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: هنوز هفته‌های زیادی از بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی‌مانده و به نظر من ماهان تندیس قم می‌تواند در ادامه لیگ برتر با کسب نتایج بهتر خواسته فوتسال دوستان قمی است را برآورده کند.
 
وی افزود: تاکنون هفت هفته از بازی‌های نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده و چون در تعطیلات تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم، باخت به تیم شهرداری تبریز را اتفاقی می‌دانیم و این هفته برای انجام یک بازی خوب همراه با پیروزی به ماهشهر می‌رویم.
 
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم تصریح کرد: ما برای بازی با تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر بازیکن محروم نداریم و همه نفرات در اوج آمادگی هستند تا فوتسالی قابل قبول برابر حریف خود ارائه کنیم و بتوانیم در پایان با کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم.
 
وی با بیان این‌که از تماشاگران قمی می‌خواهم به آینده تیم امیدوار باشند و برای رسیدن به قهرمانی تیم ما را همچنان حمایت کنند، تصریح کرد: سابقه فوتسال قم در لیگ برتر همواره خوب و درخشان بوده بنابراین ماهان تندیس نمی‌تواند یکی از تیم‌های پایین جدول رده‌بندی باشد و 100 در صد با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان خود در هفته‌های آینده لیگ برتر فوتسال به جمع بالای جدولی‌ها ملحق خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdjs0f.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما