پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 16470
در دیدار رئیس بنیاد شهید مطرح شد

تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر خدمت‌رسانی به خانواده شهدا

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینکه دستاوردهای امروز کشور از برکات ارزشمند خون شهدا است گفت: باید از نظر مادی و معنوی خانواده معظم شهدا مورد حمایت قرار گیرند.
تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر خدمت‌رسانی به خانواده شهدا
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی حجت‌الاسلام شهیدی در زمینه خدمت‌رسانی به خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان اظهار کرد: وقتی از تعداد دقیق خانواده معظم شهدا و ایثارگران آگاه می‌شویم در می‌یابیم که برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده و چه انسان‌هایی برای حفظ این نظام ایثارگری کرده‌اند.
 
وی بیان کرد: باید این اعداد و ارقام در رسانه‌ها و همچنین در قالب همایش‌ها و ... برای عموم مردم تبیین شده و مشخص شود که چه میزان افراد برای این حکومت و نظام زحمت کشیده‌اند.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه دستاوردهای امروز کشور از برکات ارزشمند خون شهدا است خاطرنشان کرد: باید از نظر مادی و معنوی خانواده معظم شهدا مورد حمایت قرار گیرند؛ ممکن است در آینده نیز همان صحنه‌ها در دوران دفاع مقدس تکرار شود و وقتی مشاهده شود که ارزش کار ایثارگران مورد توجه قرار می‌گیرد آیندگان نیز طالب حضور در میدان می‌شوند.
 
وی ضرورت بزرگداشت یاد و نام شهدا را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بزرگداشت شهدا و جانبازان در شرایط کنونی و آینده تاثیرگذار است.
 
این مرجع تقلید خطاب به حجت‌الاسلام شهیدی گفت: خداوند توفیق بزرگی به شما داده است که در مسیر خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان گام بر می‌دارید و امیدواریم که همگان قدردان خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchvknz.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما