يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 16529
مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

کتاب «هوای فاصله سرد است» منتشر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از انتشار کتاب «هوای فاصله سرد است» با زیر عنوان کتاب خداحافظی با اختلافات خانوادگی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کتاب «هوای فاصله سرد است» منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی امروز با اشاره به کتاب «هوای فاصله سرد است» اظهار داشت: این کتاب از سری کتاب‌های مشاوره موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بوده و دارای 6 فصل است.
 
وی ادامه داد: فصل نخست این کتاب دارای عنوان سوء‌تفاهم چرا و چگونه است که دلایل بروز سوء‌تفاهم به عنوان محوری‌ترین مبحث در فصل نخست این کتاب مطرح شده است.
 
مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی عنوان کرد: فصل دوم دارای عنوان پیشگیری بهتر از درمان است که روش‌های پیشگیری از شروع اختلافات را در 9 مرحله اعلام می‌کند. مباحثی مانند اعتراف به اشتباه و عذرخواهی، ‌مدارا و گذشت، پذیرش تفاوت‌ها، کاستن توقعات و مراعات حال و وضعیت یکدیگر از مباحث مهم این فصل است.
 
وی یادآور شد: فصل سوم طولانی‌ترین و مهم‌ترین فصل است که دارای عنوان گفت‌وگو درباره اختلافات است و موضوعات مختلفی دراین فصل طرح می‌شود که یکی از آن‌ها روش‌های برخورد با اختلاف که از بین انکار و سکوت، جنگ و مبارزه و تسلیم و مذاکره باید انتخاب شود که مورد آخر بهترین راهکار است.
 
روحانی خاطرنشان کرد: فصل چهارم این اثر دارای عنوان «قهر، قهر، قهر» است که نخستین اقدام برای مهار رنجش را اعلام کرده و علل قهر کردن زن‌ها را در مسائلی مانند زودرنجی و نازپروردگی، کمبود محبت، اشکال در روابط، بداخلاقی مرد و کنارگذاشتن زن در تصمیم‌های مربوط به خانواده برای خواننده تبیین می‌کند.
 
وی عنوان کرد: فصل ششم در مورد هم کفو بودن زن و شوهر صحبت کرده و این‌که اگر زن و شوهر اختلاف طبقاتی و فرهنگی داشته باشند باید مسائلی را دنبال کنند.
 
مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) یادآور شد: این کتاب به دنبال این است که بگوید اگر در خانواده با اختلاف نظر مهمی رو به رو شدیم باید در بین راهکارهایی مانند انکار و سکوت، جنگ و مبارزه و تسلیم کدام راهکاری را انتخاب کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی اوقات یک زمین‌لرزه سبب ساختن خانه‌های قوی‌تر می‌شود و برخی اوقات تنها ویرانی و نابودی بر جای می‌گذارد این کتاب به ما کمک می‌کند تا از زمین‌لرزه‌های خانواده نترسیم و خانواده‌ای پا برجا بسازیم.
 
گفتنی است، کتاب «هوای فاصله سرد است» با زیر عنوان کتاب خداحافظی با اختلافات خانوادگی در 74 صفحه، شمارگان سه هزار عدد و قیمت 2 هزار تومان در آینده‌ای نزدیک به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به چاپ می‌رسد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccopqs.2bqei8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما