دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 16543
در آستانه عاشورای حسینی

عکاسان خبری قم به مهمانی کریمه اهل بیت (س) رفتند

قم نيوز : قم نیوز: هم اندیشی عکاسان خبری با روابط عمومی آستان کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.
عکاسان خبری قم به مهمانی کریمه اهل بیت (س) رفتند
به گزارش قم نیوز، نخستین هم اندیشی غیررسمی عکاسان خبری با روابط عمومی آستان کریمه اهل بیت (س) در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با موضوع هماهنگی برای پوشش بهتر برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
 
در این جلسه که داوودی، از مسئولان حراست آستان کریمه اهل بیت (س) نیز حضور داشت، در ابتدا عکاسان خبری به بیان دغدغه‌ها و مسائل مورد نظر خود پرداختند.
 
در ادامه جلسه حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، از مسئولان روابط عمومی حرم نیز با اشاره به ضرورت هماهنگی میان عکاسان و خبرنگاران و مدیریت آستان کریمه اهل بیت (س) گفت: از ابتدای حضور در مسئولیت روابط عمومی، به فکر تهیه آئین نامه ای برای فعالیت‌های رسانه در حرم کریمه اهل بیت (س) بودیم زیرا فعالیت‌های رسانه ای، در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب برای نشر فرهنگ اهل بیت (ع) است.
 
مدیر امور رسانه ای حرم حضرت معصومه (س) افزود: حفظ حرمت خبرنگاران و عکاسان از جمله شرایطی است که در تدوین آئین نامه در نظر گرفته شد و شرایط خاص عکاسان خبری نیز در نظر گرفته شده است.
 
فاطمی نسب تصریح کرد: از عکاسان خبری و خبرنگاران برای خادمی حضرت معصومه (س) دعوت می‌کنیم و با افتخار می‌گوییم که ما خادم غیر مقیم در قم داریم که از خارج از کشور، خادمی آستان کریمه اهل بیت (س) را انجام می‌دهد.
 
وی با تشکر از زحمات عکاسان خبری، خاطرنشان کرد: انشاء الله در برنامه‌های آتی، هماهنگی‌های بهتری صورت می‌گیرد و از عکاسان نیز انتظار داریم تا در چارچوب‌های مشخص شده فعالیت کنند تا دست در دست هم برای نشر فرهنگ اهل بیت (س) تلاش کنیم.
 
داوودی، مسئول حراست حرم حضرت معصومه (س) نیز در این جلسه اظهار کرد: حفظ فضای معنوی حرم حضرت معصومه (س) اولویت اصلی حراست است و در عین حال بر اهمیت فعالیت عکاسان خبری و اهمیت عکس نیز آگاه هستیم.
 
وی افزود: تلاش ما بر این است که فعالیت عکاسان خبری را در حرم تسهیل کنیم و عکاسان نیز هماهنگی لازم را با حراست داشته باشند تا در راه گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) قدم مثبتی برداشته باشیم.
 
در این جلسه عکاسان خبرگزاری‌های رسمی کشورو برخی از سایت‌های خبری حضور داشتند و مطالب متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و انتقادات و پیشنهادات ایشان مطرح شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcipwaz.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما