چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 16693
چهارم آذرماه

«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» در عراق اکران می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فیلم کوتاه «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» به کارگردانی سعید نجاتی با مضمون اجتماعی تولید شده که مسائل زنان را مورد توجه قرار داده است.
«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» در عراق اکران می‌شود
به گزارش قم نیوز، فیلم «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» با مضمونی اجتماعی تولید شده و به مسائل زنان توجه می‌کند و با شرکت در جشنواره‌های گوناگون ملی و فراملی توانسته نظر داوران را به خود جلب کند و امتیازات مطلوبی را به دست بیاورد.
 
فیلم کوتاه «اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» روایت زندگی سه زن در مکان‌هایی یکسان اما در زمان‌های متفاوت را نشان می‌دهد.
 
شاید به جرات بتوان دلیل گزینش این فیلم را در جشنواره‌های گوناگون ملی و فراملی، وجود عوامل حرفه‌ای عنوان کرد که به یاری این کارگردان جوان شتافته‌اند.
 
«اینجا برف‌ها آب نمی‌شوند» پس از شرکت در جشنواره‌های گوناگون ملی از جمله پروانه‌های ایثار، جشنواره سراسری خانواده در کرمان و ... خوش درخشید و با حضور در عرصه بین‌المللی چهره زنان ایرانی را به نیکی نشان داد.
 
این فیلم اکنون در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه سلیمانیه عراق که با موضوع بررسی مسائل زنان برگزار می‌شود به بخش مسابقه راه یافته است.
 
جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه سلیمانیه عراق دوشنبه 25 نوامبر مقارن با چهارم آذرماه در شهر سلیمانیه کشور عراق برگزار می‌شود.
 
سعید نجاتی با تولید 9 فیلم کوتاه در 12 سال سابقه کاری خود توانسته است در بیش از 60 جشنواره ملی و فراملی فیلم کوتاه حضور داشته باشد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcexp8z.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما