کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

ایران با الهام از تفکر بسیجی مسیر شکوفایی خود را هموار ساخت

خبرگزاری ايسنا , 29 آبان 1392 ساعت 13:04

قم نیوز: استاندار قم در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج گفت: ايران اسلامي با الهام از تفكر و روحيه بسیجی توانسته است بر موانع و مشكلات مختلف غلبه كرده و مسير رشد، شكوفايي، پيشرفت، عزت و اقتدار روزافزون خويش را بيش از پيش هموار سازد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، در این پیام آمده است: پنجم آذر سالروز تاسيس نهاد الهي بسيج «اين ثمره شيرين انقلاب اسلامي و بازوي توانمند كشور» است و هر سال با فرارسيدن اين ايام، عطر معنويت فرهنگ بسيج و ارزشهاي متعالي آن فضاي ايران اسلامي را عطرآگين مي سازد.
 
پیام حاکی است: بسيج ماندگارترين يادگار و ميراث پربركت معمار كبير انقلاب اسلامي(ره) و شجره طيبه‌اي است که در بوستان انقلاب اسلامي روييده، رشد کرده و به بار نشسته و روز به روز تنومندتر و ريشه دارتر شده است.
 
در ادامه این پیام آمده است: بسيج نه يك نهاد و تشكيلات، كه فرهنگ نابي است كه بر پايه اصول و باور و اعتقادات ديني و انقلابي شكل گرفته و دفتر تشکيل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین، امضا نموده اند ، بي گمان انديشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگيرترين و ماندگارترين انديشه، همواره تفکری پویا و زنده و مصون بخش كشور در مقابل حوادث و ناملايمات است و به جامعه نشاط و حيات مي بخشد.
 
استاندار قم در این پیام آورده است: اين نيروي الهي از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صيانت و پشتیبانی از اصول، آرمان ها و ارزشهاي انقلاب اسلامی قرار داشته و از امتحانات سخت و سرنوشت ساز سرفراز بيرون آمده است.
 
کرم رضا پیریاییی در این پیام آورده است: بسيجيان سلحشور در راستاي آرمان و هدف اصلي اين نهاد مقدس يعني «حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي» در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، علمي و عمران و آباداني ميهن عزيز اسلامي به مانند صحنه هاي جهاد و شهادت و دفاع مقدس‏، حضوري پرشور و افتخارآفرين داشته اند و امروز حركت بسيجي حركتي روشنگرانه، هدايتگرانه، منطقي و رهگشا بوده و ايران اسلامي با الهام از چنين تفكر و روحيه اي توانسته است بر موانع و مشكلات مختلف غلبه كرده و مسير رشد و شكوفايي و پيشرفت و عزت و اقتدار روزافزون خويش را بيش از پيش هموار سازد.
 
استاندار قم در این پیام با اشاره به اینکه هفته بسيج، هفته بزرگداشت رشادت ها و جان‏فشاني‏هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است، آورده است: اينجانب با گراميداشت هفته بسيج و تبريك آن به همه بسيجيان سرافراز و عاشق ولايت، موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام، در راستاي آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو رهبري داهيانه حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي)، از درگاه ايزد منان مسئلت مي‌نمايم.
 
انتهاي پیام/125


کد مطلب: 16704

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16704/ایران-الهام-تفکر-بسیجی-مسیر-شکوفایی-خود-هموار-ساخت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir