چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 16704
استاندار قم:

ایران با الهام از تفکر بسیجی مسیر شکوفایی خود را هموار ساخت

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج گفت: ايران اسلامي با الهام از تفكر و روحيه بسیجی توانسته است بر موانع و مشكلات مختلف غلبه كرده و مسير رشد، شكوفايي، پيشرفت، عزت و اقتدار روزافزون خويش را بيش از پيش هموار سازد.
ایران با الهام از تفکر بسیجی مسیر شکوفایی خود را هموار ساخت
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، در این پیام آمده است: پنجم آذر سالروز تاسيس نهاد الهي بسيج «اين ثمره شيرين انقلاب اسلامي و بازوي توانمند كشور» است و هر سال با فرارسيدن اين ايام، عطر معنويت فرهنگ بسيج و ارزشهاي متعالي آن فضاي ايران اسلامي را عطرآگين مي سازد.
 
پیام حاکی است: بسيج ماندگارترين يادگار و ميراث پربركت معمار كبير انقلاب اسلامي(ره) و شجره طيبه‌اي است که در بوستان انقلاب اسلامي روييده، رشد کرده و به بار نشسته و روز به روز تنومندتر و ريشه دارتر شده است.
 
در ادامه این پیام آمده است: بسيج نه يك نهاد و تشكيلات، كه فرهنگ نابي است كه بر پايه اصول و باور و اعتقادات ديني و انقلابي شكل گرفته و دفتر تشکيل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین، امضا نموده اند ، بي گمان انديشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگيرترين و ماندگارترين انديشه، همواره تفکری پویا و زنده و مصون بخش كشور در مقابل حوادث و ناملايمات است و به جامعه نشاط و حيات مي بخشد.
 
استاندار قم در این پیام آورده است: اين نيروي الهي از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صيانت و پشتیبانی از اصول، آرمان ها و ارزشهاي انقلاب اسلامی قرار داشته و از امتحانات سخت و سرنوشت ساز سرفراز بيرون آمده است.
 
کرم رضا پیریاییی در این پیام آورده است: بسيجيان سلحشور در راستاي آرمان و هدف اصلي اين نهاد مقدس يعني «حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي» در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، علمي و عمران و آباداني ميهن عزيز اسلامي به مانند صحنه هاي جهاد و شهادت و دفاع مقدس‏، حضوري پرشور و افتخارآفرين داشته اند و امروز حركت بسيجي حركتي روشنگرانه، هدايتگرانه، منطقي و رهگشا بوده و ايران اسلامي با الهام از چنين تفكر و روحيه اي توانسته است بر موانع و مشكلات مختلف غلبه كرده و مسير رشد و شكوفايي و پيشرفت و عزت و اقتدار روزافزون خويش را بيش از پيش هموار سازد.
 
استاندار قم در این پیام با اشاره به اینکه هفته بسيج، هفته بزرگداشت رشادت ها و جان‏فشاني‏هايى است كه براى سربلندى اين سرزمين صورت گرفته است، آورده است: اينجانب با گراميداشت هفته بسيج و تبريك آن به همه بسيجيان سرافراز و عاشق ولايت، موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام، در راستاي آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو رهبري داهيانه حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي)، از درگاه ايزد منان مسئلت مي‌نمايم.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdchkqnz.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما