دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 16377
استاندار قم:

آبان نماد استکبارستیزی و تجلی بصیرت ملت ایران است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در بیانیه‌ای، با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، مردم قم را به شرکت در تجمع ضد استکباری امروز فرا خواند.
آبان نماد استکبارستیزی و تجلی بصیرت ملت ایران است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرمرضا پیریایی، استاندار قم در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، اظهار کرده است: یوم الله 13 آبان یادآور حوادث مهم و سرنوشت سازی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که در سه فراز حساس و مهم از مبارزات ملت بزرگ ایران شکل گرفت و به عنوان نقطه عطف و فصل جدیدی از صف آرایی جبهه حق و حقیقت در برابر جبهه استکبار به سرکردگی امریکای جنایتکار در تاریخ ماندگار شد.
 
در این بیانیه آمده است: 13 آبان نماد استکبارستیزی، مقاومت و ایستادگی و تجلی بصیرت ملتی بزرگ در مقابله با استکبار جهانی است. روزی که اراده آهنین مردان و زنان ظلم ستیز، مقاوم و فداکار این دیار، هیمنه پوشالی قدرت های شیطانی را فرو ریخت و فصل نوینی از مجاهدت و پایداری و شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر دیده گان جهانیان به نمایش گذاشت.
 
استاندار قم تصریح کرده است: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان انقلابی به دست عمال دژخیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر غرور انگیز لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره)، سه رخداد مهم تاریخ سازی بودند که وقوع آن ها، خط روشن مبارزه حق و باطل را ترسیم و چهره و هویت واقعی استکبار جهانی را برای همیشه برملا ساخت و امروز با گذشت بیش از سه دهه از آن حوادث تاریخ ساز ، شاهدیم که ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی، با مقاومت و پایداری بی نظیر و شکوهمند الگو گرفته از قیام عاشورا، از یکسو نظام سلطه و جبهه متحد استکباری را با چالشی جدی مواجه و از سوی دیگر موجی از امید و نشاط و بیداری را در دل حامیان انقلاب اسلامی و ملت های استکبارستیز و آزادی خواه جهان به وجود آورده است.
 
در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی در سالروز این روز بزرگ و در آستانه فرارسیدن ماه خون بر شمشیر، در تدارک خلق حماسه دیگری است. از این رو مردم بصیر و انقلابی قم، همگام با ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی، امسال نیز با حضور پر شور و گسترده خود در مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان‌ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، بار دیگر به مستکبران جهان و هم پیمانان آنان نشان خواهند داد که راز و رمز عزت، اقتدار و سربلندی این نظام مقدس و ادامه راه شهدا در سلطه ناپذیری بوده و این ملت همچنان بر عهد و پیمان خود در دفاع از اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی استوار و در این راه آماده هر گونه ایستادگی و جانفشانی است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcd5s0f.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما