چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 16718
رئیس ستاد اقامه نماز کشور:

بسیاری از مشکلات کشور با ترویج نماز حل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد اقامه نماز کشور بیان اسرار نماز را راهی برای دعوت مردم به نماز عنوان کرد و گفت:‌ همه اگر نماز را در جامعه ترویج کنیم بسیاری از مشکلات و مسائل در کشور برطرف می‌شود.
بسیاری از مشکلات کشور با ترویج نماز حل می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ظهر امروز در همایش یاوران نماز که در پردیس قم دانشگاه تهران برگزار شد با تاکید بر اینکه باید نماز به عنوان یک اولویت مدنظر باشد، گفت: باید همه اقشار جامعه در راستای ترویج و در اولویت قرار دادن نماز تلاش جدی داشته باشند.
 
وی عنوان کرد:‌ افرادی که قصد دارند در عرصه ترویج و تبلیغ نماز فعالیت کنند باید ابتدا خود نماز را فهمیده و نسبت به این فریضه مهم مطالعات کاملی داشته باشند و بعد در عرصه تبلیغ قدم بگذارند.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به برخی از شبهه‌افکنی‌ها در خصوص نماز تصریح کرد: ضروری است که به این شبهات به شکل دقیق پاسخ لازم داده شود.
 
قرائتی بهترین راه دعوت به نماز را تبیین نعمت‌های خداوند برای مردم دانست و گفت: اگر در این مسیر ترویج فرهنگ نماز را دنبال کنیم موفقیت لازم را کسب می‌کنیم.
 
وی بیان اسرار نماز را راه دیگری در دعوت مردم به نماز عنوان کرد و ادامه داد:‌ همه کمالات از سوی خداوند در نماز قرار داده شده است و اگر نماز را در جامعه ترویج کنیم بسیاری از مشکلات و مسائل در کشور برطرف می‌شود.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور از نماز به عنوان بالاترین معروفات یاد کرد و اظهار داشت: از جمله‌ راه‌های ترویج نماز تبلیغ چهره به چهره است و البته باید در این زمینه نسبت به کارآمدی مساجد هم توجه لازم را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc4mqs.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما