يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 16776
سرمربی تیم فوتسال تائوی قم:

می‌خواهیم از موفقیت‌های تیم فوتسال تائو دفاع کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال تائوی قم گفت: برای دفاع از موفقیت ها و عناوین سال ها گذشته پا به مسابقات گذاشته‌ایم.
می‌خواهیم از موفقیت‌های تیم فوتسال تائو دفاع کنیم
به گزارش قم نیوز، رضا سجادی پس از تساوی تیمش برابر تیم فوتسال علم و دانش در مسابقات قهرمانی جوانان استان قم، اظهار کرد: بازی بسیار زیبایی بود و هر دو تیم برای رسیدن به هدف تلاش زیادی کردند و ما هم از این بازی پیروزی می‌خواستیم اما تیم مقابل خوب دفاع کرد و یک امتیاز گرفت.
 
وی گفت : علم و دانش بازی دفاعی را در دستور کار قرار داده بود و بازی در مقابل تیم هایی که بسته بازی می‌کنند و گل نخوردن را در اولویت قرار می‌دهند دشوار است.
 
سرمربی تیم فوتسال تائو افزود: حدود 80 درصد بازی در اختیار ما بود و شاید دروازه‌بان تیم ما بیکارترین بازیکن زمین بود و گل‌هایی هم که دریافت کردیم روی دو اشتباه فردی بود.
 
سجادی تیم فوتسال علم و دانش را خوش‌شانس دانست و خاطرنشان کرد: حدود 7 موقعیت صددرصد گل داشتیم که برخی با بی‌دقتی و برخی با درخشش دروازه‌بان تیم حریف که فصل گذشته بازیکن تیم ما بود و برای درخشش در این مسابقه انگیزه زیادی داشت، تبدیل به گل نشد.
 
وی بیان کرد: اگرچه این بازی را با مساوی به پایان بردیم اما در بازی های آینده برای کسب عنوان قهرمانی و دفاع از موفقیت‌هایمان در دو فصل اخیر که با یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی همراه بوده به میدان قدم می‌گذاریم.
 
این فعال فوتسال قم تصریح کرد: برای تقویت تیم در ابتدای فصل دو بازیکن موثر از تیم فوتسال میعاد به نام های امیر بهشتی و محسن رسولی به خدمت گرفته‌ایم و هدفمان کسب یک قهرمانی دیگر در این رقابت‌ها است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcg3u9q.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما