يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 16782
در شهر پردیسان

نخستین خانه کونگ‌فوی قم راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز:‌ رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان قم از راه‌اندازی و شروع فعالیت نخستین خانه رشته رزمی هنرهای رزمی و کونگ‌فو در قم خبر داد.
نخستین خانه کونگ‌فوی قم راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، محمد خان‌احمدی اظهار داشت: یکی از سالن‌های احداث شده در مجموعه ورزشی نارنج شهر پردیسان با تجهیز کامل توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم به رشته ورزشی هنرهای رزمی و کونگ‌فو اختصاص یافته و از این به بعد ورزشکاران ما با خیالی آسوده به تمرین و مسابقه می‌پردازند.
 
وی ادامه داد: جا دارد از مساعدت و حمایت‌های بسیار ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان از این رشته ورزشی صمیمانه تقدیر کنم که با اختصاص این سالن به هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی، یکی از مهمترین دغدغه‌های این عزیزان را برطرف کردند.
 
رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم افزود: خانه کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم واقع در مجموعه ورزشی نارنج در شهر پردیسان، بلوار علمدار جنب کلانتری واقع شده است و روزانه آماده خدمات‌رسانی مطلوب به ورزشکاران علاقه‌مند به کونگ‌فو و هنرهای رزمی و همچنین شهروندان گرامی است.
 
وی یادآور شد: سالن ورزشی خانه هنرهای رزمی و کونگ‌فو قم در محیطی کاملاً سالم و مناسب با مربیان مجرب و با دانش در بیش از 6 رشته ورزشی از علاقه‌مندان به ورزش در هر 2 بخش آقایان و بانوان ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
 
خان‌احمدی اظهار داشت: هنرهای رزمی و کونگ‌فو، حرکات اصلاحی توسط فیزیوتراپ، آمادگی جسمانی، تناسب اندام، ژیمناستیک، ایروبیک و کشتی رشته‌هایی هستند که ثبت‌نام فعالیت در آن‌ها توسط خانه هنرهای رزمی و کونگ‌فو انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در تمام سنین هر 2 بخش آقایان و بانوان آماده ارائه خدمات مناسب با قیمت مطلوب به علاقه‌مندان به ورزش هستیم، عنوان کرد: ثبت‌نام از بانوان علاقه‌مند به ورزش از ساعت 8 تا 17 و آقایان از ساعت 17 تا 22 هر روز انجام می‌شود.
 
رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان قم در ادامه با اشاره به وضعیت حال حاضر این رشته ورزشی در قم گفت: کونگ‌فو همواره رشته‌ای مدال‌آور و افتخارآفرین برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده و تمام سعی و تلاش ما این است که این روند ادامه یابد.
 
وی تصریح کرد: جوانان مستعد و توانمندی در هنرهای رزمی و کونگ‌فو قم داریم و امیدواریم با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و برخورداری از دانش و توانمندی آموزش علمی این رشته توسط مربیان خوب هیئت، هنرهای رزمی و کونگ‌فوی قم را همچنان در مسیر پیشرفت ببینیم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdx50f.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما