يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 16799
معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه استان قم:

فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی امام محقق شده است

قم نيوز : قم نیوز:‌ معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: امروزه به لطف‌الهی فرمان امام عظیم‌الشان درباره تشکیل بسیج 20 میلیونی تحقق یافته است و بسیج بالغ بر 20 میلیون عضو دارد.
فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی امام محقق شده است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا فقیهی در گردهمایی پزشکان بسیجی که پیش از ظهر امروز در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان گفت: بسیج ریشه در تاریخ صدر اسلام و زمان ائمه دارد.
 
وی با اشاره به شهادت رایزن فرهنگی ایران در لبنان، درباره مقام شهید و شهادت افزود: شهادت و ایثار نیز ریشه در تاریخ ما دارد و حتی در آیات قرآن اشاره شده است که شهدا زنده هستند و در نزد پرودگارشان روزی می‌خورند.
 
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با تاکید بر اینکه واقعه صفین به خاطر ضعف در بصیرت صورت گرفته است، ادامه داد: اگر این جنگ در آن مقطع تاریخی رخ داد به خاطر روحیه بسیجی یاران امام علی (ع) بود که خواستار قیام شدند اما مشکل اساسی آن زمان، ضعف بصیرت بود که سبب گمراهی آنان شد و واقعه صفین را به‌وجود آورد.
 
فقیهی تصریح کرد: امروزه به لطف الهی فرمان امام عظیم‌الشان درباره تشکیل بسیج 20 میلیونی تحقق‌ یافته است و بسیج بالغ بر 20 میلیون عضو دارد البته سامانه بسیج به گونه‌ای طراحی شده است که اگر برای یک بار اسم فردی در بسیج ثبت شده باشد دیگر نمی‌تواند دوباره عضو شود.
 
معاون هماهنگ‌ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در بسیج عده‌ای جمع شده‌اند تا با تلاش خود به مردم کمک کنند، خاطرنشان کرد: کارهایی که در بسیج صورت گرفته است همه مطالبات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان بوده است بنابراین شبکه امر به معروف، صالحین، ورزش و سایر موارد به فرمان رهبری انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb9zb8.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما