شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 1681
در هفته یازدهم لیگ برتر؛

نخستین تساوی خانگی فوتسال صبای قم برابر ماهان اصفهان رقم خورد

قم نيوز : قم نیوز: نخستین تساوی تیم فوتسال صبای قم در دیدارهای خانگی این فصل مقابل تیم فوتسال فولاد ماهان اصفهان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال رقم خورد.
نخستین تساوی خانگی فوتسال صبای قم برابر ماهان اصفهان رقم خورد
به گزارش قم نیوز، بازیهای نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه با برگزاری هفت مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که با تساوی صبای قم مقابل فولاد ماهان اصفهان همراه بود.

در حالیکه همزمان با این دیدار تیم های بالانشین صنایع گیتی پسند و منصوری قرچک در سالن هفتم تیر قرچک به میدان رفته و بازی آنها به برتری سه بر صفر منصوری انجامید، صبای قم با قبول نخستین تساوی در خانه همچنان در مکان چهارم جدول باقی ماند.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم که بعد از کسب بهترین نتایج در ۱۰ هفته گذشته از نیم فصل نخست لیگ سیزدهم، چشم ها را به خود خیره کرده اند، در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر، در مصاف با فولاد ماهان سپاهان اصفهان به تساوی چهار بر چهار رسیدند و با ۲۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی جایگاه خود را حفظ کنند.

یازدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب بیست و هفتم آبان ماه پایان یافت و طی آن شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم با تساوی مقابل میهمان سرشناس خود فولاد ماهان سپاهان اصفهان همچنان در یک قدمی صدرنشینان یعنی گیتی پسند و منصوری قرچک باقی ماندند تا به روزهای باقی مانده لیگ برتر امیدوار باشند.

صدها تماشاگر علاقمند به فوتسال در آخرین روز هفته در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم حضور یافته بودند تا از نزدیک نظاره گر جدال حساس صبای قم مقابل فولاد ماهان سپاهان اصفهان و برتری شاگردان سیدمهدی غیاثی در این دیدار باشند که در نهایت تساوی و تقسیم امتیازها رقم خورد و دو تیم با شرایطی برابر از نظر امتیازی در مکان های سوم و چهارم جدول قرار گرفتند.

گل اول این دیدار را جواد اصغری مقدم برای فولاد ماهان اصفهان به ثمر رساند اما محمد کرمانی لحظاتی بعد گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد، با این حال فوتسالیست‌های صبای قم برای کسب برتری مقابل فولاد ماهان سپاهان اصفهان در هفته یازدهم دست از تلاش بر نداشتند و گل دوم را نیز توسط کوهستانی به ثمر رسانده و از حریف پیش افتادند.

گل تساوی فولاد ماهان سپاهان اصفهان را بازیکن برزیلی این تیم به ثمر رساند ولی در ادامه بازی این تیم صبای قم بود که در تلاش برای کسب نهمین برد خود در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دو بار موفق به گلزنی شد و چهار بر دو پیش افتاد.

حسین طیبی در لحظات پایانی نیمه نخست گل سوم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را وارد دروازه تیم فوتسال صبای قم کرد ولی در نیمه دوم که دیداری جنجالی و پر حاشیه بود، باز هم این بازیکن تنها گل تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را زد تا تساوی چهار بر چهار دو تیم بر روی تابلوی سالن حیدریان قم نقش ببندد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.6nzt23n-zftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما