کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کانون تخصصی پیوند آسمانی در مساجد قم راه اندازی می شود

خبرگزاری ايسنا , 4 آذر 1392 ساعت 11:03

قم نیوز: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم از ایجاد کانون تخصصی پیوند آسمانی در مساجد این استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، روح‌الله رمضانی، روز یکشنبه گفت: در جلسات کارگروه تخصصی ازدواج مساجد که چهارمین نشست آن با حضور معاون آموزشی کانون‌های مساجد، دبیر تشکل جوانان «آل یس» و کارشناسان حوزه ازدواج این اداره‌کل در دفتر این معاونت برگزار شد، مقرر شد کانون تخصصی پیوند آسمانی با رویکرد تسهیل ازدواج جوانان با محوریت مساجد ایجاد شود.
 
وی بیان کرد: به‌منظور ساماندهی امور مربوط به ازدواج جوانان در مساجد با رایزنی‌های انجام شده و موافقت رئیس کانون‌های مساجد استان قم به‌زودی کانون تخصصی ازدواج با عنوان پیوند آسمانی در مساجد تشکیل می‌شود.
 
رمضانی تصریح کرد: هدف از ایجاد این کانون تخصصی، ساماندهی وضعیت آموزش‌های ازدواج ویژه جوانان در مساجد، ایجاد شرایط ازدواج آسان برای جوانان در مساجد و موارد مرتبط در حوزه ازدواج جوانان است.
 
معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: طی نشست‌های کارشناسی انجام شده بین این اداره‌کل و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد مقرر شد جلسات آموزشی با محوریت موضوع ازدواج و تعالی خانواده قبل از نیمه آذر در سه سطح مسجد، منطقه و استان آغاز شود.
 
وی با بیان اینکه بیش از 30 هزار جوان فعال در کانون‌های مساجد استان جامعه هدف این دوره‌های آموزشی هستند، اظهار کرد: با توجه به آموزش کارگاهی و تخصصی در مناطق هفت‌گانه که به‌صورت کارگاه‌های 8 تا 16 ساعته برنامه‌ریزی شده، بسته آموزشی مناسبی برای جوانان عزیز در مساجد فراهم شده و همه جوانان استان قم می‌توانند به شکل رایگان از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوند.
 
انتهاي پیام/125


کد مطلب: 16818

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16818/کانون-تخصصی-پیوند-آسمانی-مساجد-قم-راه-اندازی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir