دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 16818

کانون تخصصی پیوند آسمانی در مساجد قم راه اندازی می شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم از ایجاد کانون تخصصی پیوند آسمانی در مساجد این استان خبر داد.
کانون تخصصی پیوند آسمانی در مساجد قم راه اندازی می شود
به گزارش قم نیوز، روح‌الله رمضانی، روز یکشنبه گفت: در جلسات کارگروه تخصصی ازدواج مساجد که چهارمین نشست آن با حضور معاون آموزشی کانون‌های مساجد، دبیر تشکل جوانان «آل یس» و کارشناسان حوزه ازدواج این اداره‌کل در دفتر این معاونت برگزار شد، مقرر شد کانون تخصصی پیوند آسمانی با رویکرد تسهیل ازدواج جوانان با محوریت مساجد ایجاد شود.
 
وی بیان کرد: به‌منظور ساماندهی امور مربوط به ازدواج جوانان در مساجد با رایزنی‌های انجام شده و موافقت رئیس کانون‌های مساجد استان قم به‌زودی کانون تخصصی ازدواج با عنوان پیوند آسمانی در مساجد تشکیل می‌شود.
 
رمضانی تصریح کرد: هدف از ایجاد این کانون تخصصی، ساماندهی وضعیت آموزش‌های ازدواج ویژه جوانان در مساجد، ایجاد شرایط ازدواج آسان برای جوانان در مساجد و موارد مرتبط در حوزه ازدواج جوانان است.
 
معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: طی نشست‌های کارشناسی انجام شده بین این اداره‌کل و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد مقرر شد جلسات آموزشی با محوریت موضوع ازدواج و تعالی خانواده قبل از نیمه آذر در سه سطح مسجد، منطقه و استان آغاز شود.
 
وی با بیان اینکه بیش از 30 هزار جوان فعال در کانون‌های مساجد استان جامعه هدف این دوره‌های آموزشی هستند، اظهار کرد: با توجه به آموزش کارگاهی و تخصصی در مناطق هفت‌گانه که به‌صورت کارگاه‌های 8 تا 16 ساعته برنامه‌ریزی شده، بسته آموزشی مناسبی برای جوانان عزیز در مساجد فراهم شده و همه جوانان استان قم می‌توانند به شکل رایگان از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوند.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdjj0f.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما