پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 16922
نماینده مردم قم در مجلس:

پیشرفت عظیم علمی را مدیون خیرین مدرسه‌ساز هستیم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به خدمات خیرین مدرسه‌ساز پس از پیروزی انقلاب گفت: بعد از پیروزی انقلاب اگر خیرین مدرسه‌ساز به میدان نیامده و به دولت کمک نکرده بودند امروز به این پیشرفت عظیم علمی نرسیده بودیم.
پیشرفت عظیم علمی را مدیون خیرین مدرسه‌ساز هستیم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی پیش از ظهر دیروز در نهمین گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور در شهر قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: خداوند به عده‌ای از انسان‌ها لطف کرده و با دادن مال به آن‌ها وکالت داده است و ما وکیل خداوند در این اموال هستیم.
 
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: آنچه که خداوند به شما داده است اگر در مسیر درست و نیازهای جامعه هزینه شود به نفع شما خواهد بود و مالی که شما در راه خدا می‌دهید کامل‌تر به دست شما باز خواهد گشت.
 
رئیس هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید در آن چیزی که به شما داده‌ایم زندگی جاوید را پیگیری کنید و به دنبال مال دنیا نباشید و همانطور که خداوند به شما احسان کرده است به دیگران احسان کنید.
 
وی افزود: بنابراین عقل، علم و مال را تا اندازه‌ای می‌توانیم برای خود مصرف کنیم و در باقی آن خداوند به ما وکالت داده است و ما به گونه‌ای باید رفتار کنیم که خداوند راضی باشد.
 
آشتیانی با اشاره به خدمات خیرین مدرسه‌ساز پس از پیروزی انقلاب عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اگر شما عزیزان به میدان نیامده و به دولت کمک نکرده بودید امروز به این پیشرفت عظیم علمی نرسیده بودیم.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت کار خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: یک عده‌ در راه خدا شهید، جانباز و اسیر می‌شوند و عده‌ای نیز با تقدیم مال خود در راه خدا خدمت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه قدم‌هایی که شما خیرین برداشته‌اید را نمی‌توان توصیف کرد، گفت: باید از لطف شما تشکر کرد که شرایطی فراهم کرده‌اید که نسل جوان بتوانند تحصیل کنند و باعث آبادانی و پیشرفت کشور شوند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcj8hev.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما