کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه فرهنگیان قم/

آزمون کتاب سی پرسش سی پاسخ در قم برگزار می شود

خبرگزاری مهر , 7 آذر 1392 ساعت 15:10

قم نیوز: مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از برگزاری آزمون کتاب سی پرسش سی پاسخ ویژه آشنایی فرهنگیان استان در قم برگزار می شود.


به گزارش قم نیوز, محمدرضا اشعری‏، با اشاره به برگزاری آزمونی از سوی اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم بیان کرد: این آزمون با همکاری مشترک آموزش و پرورش استان قم و اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم برگزار می شود.
 
وی افزود: منبع امتحانی این آزمون کتاب سی پرسش سی پاسخ می باشد که طی هفته دفه مقدس تحت عنوان مسابقه ای ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان در آموزش و پرورش چهارگانه استان ابلاغ شد.
 
مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم  گفت: کتاب مذکور طی آبان ماه این کتاب توزیع و ثبت نام از فرهنگیان به عمل آمد‎؛ آزمون ویژه دانش آموزان نیز طی آبان سال جاری برگزار شد.
 
اشعری در ادامه با اشاره به هدف این آزمون عنوان کرد: این آزمون جهت آشنایی با مبانی و موضوعات اساسی پیرامون دفاع مقدس شکل می گیرد که جهت اطلاع از شرایط دفاع مقدس، آغاز و ادامه جنگ و دستاوردهای دفاع مقدس و رفع ابهامات دانش آموزان برگزار می شود.
 
وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت: این آزمون ساعت 10 صبح جمعه، هشتم آذرماه در آموزش و پرورش های نواحی چهارگانه استان با حضور بیش از چهار هزار فرهنگی استان قم برگزار می شود.

انتهای پیام/125


کد مطلب: 16948

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16948/آزمون-کتاب-سی-پرسش-پاسخ-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir