پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 16948
ویژه فرهنگیان قم/

آزمون کتاب سی پرسش سی پاسخ در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از برگزاری آزمون کتاب سی پرسش سی پاسخ ویژه آشنایی فرهنگیان استان در قم برگزار می شود.
آزمون کتاب سی پرسش سی پاسخ در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز, محمدرضا اشعری‏، با اشاره به برگزاری آزمونی از سوی اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم بیان کرد: این آزمون با همکاری مشترک آموزش و پرورش استان قم و اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم برگزار می شود.
 
وی افزود: منبع امتحانی این آزمون کتاب سی پرسش سی پاسخ می باشد که طی هفته دفه مقدس تحت عنوان مسابقه ای ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان در آموزش و پرورش چهارگانه استان ابلاغ شد.
 
مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم  گفت: کتاب مذکور طی آبان ماه این کتاب توزیع و ثبت نام از فرهنگیان به عمل آمد‎؛ آزمون ویژه دانش آموزان نیز طی آبان سال جاری برگزار شد.
 
اشعری در ادامه با اشاره به هدف این آزمون عنوان کرد: این آزمون جهت آشنایی با مبانی و موضوعات اساسی پیرامون دفاع مقدس شکل می گیرد که جهت اطلاع از شرایط دفاع مقدس، آغاز و ادامه جنگ و دستاوردهای دفاع مقدس و رفع ابهامات دانش آموزان برگزار می شود.
 
وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت: این آزمون ساعت 10 صبح جمعه، هشتم آذرماه در آموزش و پرورش های نواحی چهارگانه استان با حضور بیش از چهار هزار فرهنگی استان قم برگزار می شود.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdch6wnz.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما