يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 16997
در رقابت 9 تیم برای قهرمانی:

حریفان آذرخودرو نوین قم در سوپر لیگ کاراته کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: حریفان تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در فصل جدید مسابقات سوپر لیگ قهرمانی کاراته مردان باشگاه‌های کشور مشخص شدند.
حریفان آذرخودرو نوین قم در سوپر لیگ کاراته کشور مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، با انجام قرعه کشی پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور حریفان تیم کاراته آذرخودرو نوین نماینده قم در این دوره از مسابقات مشخص شد تا کاراته‌کاهای توانمند قمی در ترکیب این تیم خود را برای مصاف با حریفان آماده کنند.
 
آیین قرعه‌کشی مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده و همچنین مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کاراته برگزار شد و در نهایت مقرر شد تعداد 9 تیم در فصل جدید از دهه سوم آذر ماه کار خود را در این رقابت ها شروع کنند.
 
بدین ترتیب در حالی که امسال نخستین حضور تیمی به نمایندگی از هیئت کاراته قم در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ باشگاهی کاراته کشور است، این تیم با نام آذرخودرو نوین از بیست و دوم آذرماه در فصل جدید پیکارهای سوپر لیگ کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود.
 
مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور از دهه سوم آذر ماه به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران آغاز می‌شود و بر همین اساس کادر فنی تیم کاراته آذرخودرو نوین قم نیز برنامه‌های خود را برای انتخاب بهترین کاراته‌کاهای قمی در ترکیب تیم آذرخودرو هیئت کاراته قم رسما آغاز کرده‌اند.
 
به همین منظور غلامرضا دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی که افتخارات زیادی را نیز در کارنامه دارد، از چهره‌های مدال‌آور و افتخارآفرین کاراته قم از میادین جهانی، بین‌المللی و آسیایی دعوت به عمل آورده تا در تمرینات تیم آذرخودرو نوین قم حضور یابند.
 
مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی از بیست و دوم آذر ماه برگزار می‌شود که پیش از آن چهره‌های مطرح کاراته کشور در ترکیب تیم‌های مختلف سوپر لیگی قرار است در ترکیب تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی سال 2013 آسیا حضور یابند.
 
این در حالی است که کشور امارات میزبانی این دوره از پیکارهای کاراته قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان آسیا را بر عهده دارد و بعد از پایان این رقابت‌ها، جدال تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور استارت می‌خورد.
 
حریفان تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، تیم‌های کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب، آوای رزم، فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه پرهام، دانشگاه آزاد اسلامی، برق هرمزگان، تیم کاراته پایتخت و تیم شهید داورزنی قرچک هستند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbz9b8.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما