يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 17
تا پايان سال جاري؛

13 گلزار روستايي در قم احداث مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمران و مسكن بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم از احداث 13 گلزار روستايي قم تا پايان سال جاري خبر داد.
13 گلزار روستايي در قم احداث مي‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد جعفري امروز با بيان اينكه ۷۰ گلزار در استان قم وجود دارد، اظهار داشت: هفت گلزار در بخش سلفچگان، دو گلزار در بخش جعفريه، چهار گلزار در بخش قنوات، ۲۵ گلزار در خلجستان و ۱۳ گلزار در بخش كهك قرار دارد.

وي تاج خاتون، جنداب، بهشت زينبيه راهجرد، امامزاده عبدالله، ساريه خاتون، آغولك، طايغان، جعفريه، امامزاده طاهر طغرود، طيب و طاهر، شمس‌آباد، شش امامزاده قمرود و سكينه خاتون را از گلزارهاي روستايي ذكر كرد.

معاون عمران و مسكن بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم خاطرنشان كرد: تاج خاتون، زينبيه و ساريه خاتون در بخش سلفچگان، جعفريه و امامزاده طاهر طغرود در بخش جعفريه، فردو، كرمجگان و خاوه در بخش كهك و پنج گلزار در بخش خلجستان در دست احداث است.

وي عنوان داشت: عمده پروژه‌ها تا پايان سال جاري به اتمام مي‌رسد ولي بودجه اختصاصي براي پروژه‌هاي فردو و كهك كافي نبوده و بنابراين این مسئله مشكلاتي در مسير اين پروژه‌ها به وجود مي‌آورد.

جعفري با اشاره به برخي از مشكلات احداث گلزارها بيان داشت: تامين اعتبار احداث اين گلزارها از سوي استانداري صورت مي‌گيرد و انتظار است همكاري بيشتري صورت گيرد تا گلزارها هر چه سريع‌تر احداث شود.

وي خاطرنشان كرد: پراكندگي گلزارها از ديگر مشكلات بوده كه روند احداث و بازسازي را كند كرده است.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdcd6.0fyyt0522a.html
نام شما
آدرس ايميل شما