شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 1711
با بهره‌گیری از نظر 7 مرجع تقلید؛

کتاب احکام عزاداری چاپ می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو گروه احکام موسسه اطلس تاریخ شیعه از چاپ کتاب احکام عزاداری همزمان با ماه محرم خبر داد.
کتاب احکام عزاداری چاپ می‌شود
به گزارش قم نیوز، احسان نوروزی امروز با اشاره به کتاب شهدای عصر پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: این کتاب در واقع پاسخگوی اتهام به شیعه در زمینه عدم احترام به صحابه پیامبر است.

وی با بیان اینکه فعالیت اصلی موسسه پروژه اطلس تاریخ اسلام است که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است، گفت: تاکنون دو جلد کتاب از این پروژه به چاپ رسیده و در آینده تا ۱۲ جلد از کتاب اطلس تاریخ اسلام به چاپ می‌رسد.

مسئول ترجمه موسسه اطلس تاریخ شیعه خاطرنشان کرد: این مجموعه از دوران پیامبر اکرم(ص) تا زمان غیبت صغرای امام زمان(عج) را در بر می‌گیرد.

وی از چاپ کتاب احکام عزاداری همزمان با ماه محرم خبر داد و افزود: این کتاب به عزاداری به ویژه در ماه محرم می‌پردازد و احکام فردی و اجتماعی عزاداری را تبیین می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: این کتاب‌ بر اساس نظر هفت نفر از مراجع تقلید شامل جمله امام خمینی، مقام معظم رهبری، آیت‌الله مکارم‌شیرازی، آیت‌الله سبحانی، آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله سیستانی، آیت‌الله بهجت تدوین شده است.

وی یادآور شد: کتاب عفاف و حجاب از دیگر آثار منتشر شده در زمینه احکام است که در آینده از سوی موسسه اطلس تاریخ شیعه به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.8b8urhbz8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما