شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 17208
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

تصادف در جاده کوه سفید مرگ جوان 30 ساله را رقم زد

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: تصادف موتورسیکلت و سواری در جاده کوه سفید، مرگ یک مرد 30 ساله را رقم زد.
تصادف در جاده کوه سفید مرگ جوان 30 ساله را رقم زد
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی امروز با اشاره به مجموع حوادث امروز و روز گذشته اظهار داشت: ساعت 6:25 بامداد امروز در جاده کوه سفید، بر اثر تصادف موتورسیکلت و سواری یک مرد حدود 30 ساله بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.
 
وی با اشاره به مهم‌ترین حوادث روز گذشته نیز ادامه داد: ساعت 20:45 در اتوبان ساوه ـ سلفچگان 2 فقره تصادف کامیون و تریلی، تانکر و سواری رخ داد که این حادثه هفت مجروح بر جای گذاشت.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل درمان به وسیله آمبولانس به بیمارستان‌های سطح شهر اعزام شدند.
 
فراهانی همچنین حادثه آزادراه قم ـ تهران را مورد توجه قر داد و گفت: بر اثر تصادف 2 دستگاه خودروی سواری، یک خانم 30 ساله جان سپرد.
 
قطع عضو زن 70 ساله
 
وی با اشاره به شدت حادثه اظهار داشت: بر اثر وقوع این حادثه یک خانم 70 ساله دچار قطع عضو شد و چهار نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شدند.
 
وی با اشاره به وقوع حادثه شغلی در شهرک شکوهیه گفت: ساعت 9:25 بر اثر حادثه شغلی که در شهرک شکوهیه رخ داد، یک آقا حدود 38 ساله دچار قطع عضو شد.
 
فراهانی حادثه محور سلفچگان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: ساعت 10:45 صبح بر اثر حادثه شغلی سه نفر به شدت مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان اعزام شدند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdch6inz.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما