يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 17248
در 72 ساعت گذشته؛

هفت میلیمتر باران در قم بارید

قم نيوز : قم نیوز: رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان قم گفت: در 72 ساعت گذشته، هفت میلیمتر باران در قم بارید.
هفت میلیمتر باران در قم بارید
به گزارش قم نیوز، ˈمحمدرضا قاضیˈ روز شنبه افزود: در سطح استان قم، فوجرد با 49 میلیمتر، مهرزمین با 34 میلیمتر، قاهان با 24 میلیمتر، سلفچگان با 10 میلیمتر و کهک نیز با 12 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.
 
وی خاطر نشان کرد: متوسط بارندگی ها از مهرماه امسال تاکنون 44 میلیمتر است، درحالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 65 میلیمتر بوده است.
 
وی ادامه داد: امسال 20 میلیمتر زیر بارش های بلندمدت در سال گذشته بارندگی بوده است و امیدواریم در دو ماه نخست فصل زمستان بر اساس مدل های موجود هواشناسی این کمبود ها جبران شده و دی و بهمن ماه امسال، ماه های پربارشی برای استان قم باشد.
 
قاضی در ادامه، با اشاره به کاهش دمای هوا در روز آینده گفت: از روز دوشنبه و سه شنبه با کاهش دما مواجه خواهیم شد و در روز چهارشنبه صبح دمای هوا به منفی یک تا دو درجه زیر صفر می رسد.
 
وی پیش بینی کرد: بر اساس شرایط جوی و مدل های آب و هوایی موجود استان قم تا پایان این هفته میزبان سرمای هواست که این امر نشاگر آغاز فصل زمستان است.
 
وی تصریح کرد: از شامگاه سه شنبه شاهد بارش ها و رگبارهای پراکنده در سطح استان خواهیم بود و این شرایط جوی و بارندگی های پراکنده تا جمعه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbw5b8.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما