دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 17283
آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله ارسنجانی خدمت بسیاری به مکتب اهل بیت(ع) کرد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ از مراجع تقلید در قم در پیامی، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله ارسنجانی به حوزه های علمیه، مردم استان فارس و شهرستان فسا، گفت: این عالم ربانی در طول عمر بابرکت خود خدمات بسیاری به اسلام، مسلمانان و مکتب اهل بیت( ع) کرد.
آیت الله ارسنجانی خدمت بسیاری به مکتب اهل بیت(ع) کرد
به گزارش قم نیوز، در این پیام آمده است: فقدان اسفناک حضرت آیت الله ˈحاج سید محمد حسین ارسنجانیˈ مایه نهایت تاسف و تاثر شد؛ این عالم ربانی که از هم دوره ای های ما در مدرسه آقا باباخان شیراز بود، بسیار سخت کوش، پراستعداد و پرمایه بود و شاگردان فراوانی تربیت کرد و در دوران انقلاب، در منطقه فارس از پیشگامان مبارزات بر ضد دستگاه طاغوت و در خدمت امام راحل بود.
 
آیت الله مکارم شیرازی افزوده است: این فقید سعید از افراد مبرزی بود که در درس مرحوم آیت الله العظمی بروجردی(ره) شرکت می کرد و مورد عنایت وی بود.
 
وی بیان کرده است: خداوند روح او را با ارواح اجداد گرامیش محشور کند و به همه بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.
 
آیت الله آقای حاج ˈسید محمد حسین حسینی ارسنجانیˈ از شاگردان آیات عظام بروجردی(ره)، سید محمدتقی خوانساری(ره)، حجت(ره)، محقق داماد(ره) و سید محمدرضا گلپایگانی(ره) و نماینده پیشین مردم استان فارس در مجلس خبرگان، شب گذشته در شهرستان فسا در استان فارس دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
 
آن مرحوم امامت جمعه فسا با حکم حضرت امام خمینی(ره) تا سال 81، مسوولیت حوزه علمیه فسا، تدریس در حوزه و دانشگاه و عضویت در مجلس خبرگان را بر عهده داشته است.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaeun6.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما