دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 17306
به همت معاونت بازرسی و تعالی؛

نشست ارزشیابان سپاه استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نشست بازرسان مقیم سپاه استان قم صبح امروز (دوشنبه ۱۸ آذر) در سالن همایش های شهید صیاد شیرازی و به همت معاونت بازرسی و تعالی ستاد سپاه برگزار گردید.
نشست ارزشیابان سپاه استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این نشست که با حضور فرماندهان و بازرسان نواحی مقاومت و لشکر عملیاتی برگزار گردید، رضا حافظی طی سخنانی اظهار داشت: کنترل و ارزشیابی زیرمجوعه ها یکی از موءلفه های مهم عرصه موفقیت در مدیریت می باشد.
 
وی بازرسی و ارزشیابی از مجوعه های تحت امر را یکی از ملزومات خواند و بیان نمود: ارزشیابی و کنترل بر مجموعه های تحت امر بایستی مداوم و مستمر باشد تا کار بر اساس اصول و قواعد برنانه ریزی شده پیش برود.
 
جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خداوند تبارک و تعالی با مدیریت دقیق، عدالت و توازن را در دنیا گسترانیده است.
 
حافظی مدیریت صحیح را یکی از دلایل موفقیت در امور مختلف دانست و ابراز نمود: مسئولین باید چشم های بینا و بصیرشان در حوزه مسئولیتشان بچرخد و صحت کار را تضمین کنند.
 
ارائه نحوه عملکرد نواحی مقاومت و لشکر عملیاتی، پخش کلیپ بیانات مقام معظم رهبری در مورد چگونگی و نحوه مدیریت از دیگر برنامه های اجرا شده در این نشست بود.
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcg3w9q.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما