چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 17403
در لیگ فوتسال دسته اول قم/

رئیس کرمی به صدر جدول صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال شهید رئیس کرمی قم با پیروزی پرگل برابر پارسا صدرنشین لیگ فوتسال دسته اول قم شد.
رئیس کرمی به صدر جدول صعود کرد
به گزارش قم نیوز، در هفته دوم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم تیم فوتسال شهید رئیس کرمی موفق شد حریف خود تیم پارسا را با نتیجه 7 بر 3 شکست دهد و به صدر جدول لیگ فوتسال قم صعود کند.
 
در این مسابقه که در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد شاگردان محمد کیایی‌نژاد در تیم رییس کرمی اگرچه نیمه نخست را بازنده به رختکن رفتند اما توانستند در نیمه مربیان از شکست، پیروزی بسازند.
 
تیم پارسا در نیمه نخست روی اشتباه دفاع تیم شهید رییس کرمی به گل رسید اما علی رواقی پیش از پایان نیمه نخست بازی را تساوی کشاند.
 
پارسا قبل از سوت پایان نیمه نخست گل دوم را هم وارد دروازه شهید رییس کرمی کرد تا نیمه اول را برنده به رختکن برود اما در نیمه دوم ورق به سود تیم رییس کرمی برگشت.
 
گرچه پارسا در ابتدای نیمه دوم و بر خلاف جریان بازی به گل سوم هم رسید اما در ادامه تلاش بازیکنان رییس کرمی نتیجه داد و این تیم توانست با درخشش بازیکنان خود به خصوص علی رواقی که با 3 گل و 2 پاس گل شبی فراموش‌نشدنی را تجربه کرد، بازی را به سود خود پایان دهد.
 
رئیس کرمی بازی 1-3 باخته را با زدن شش گل، 7-3 و پیروز به پایان برد تا با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گیرد.
 
گل‌های تیم شهید رییس کرمی را در نیمه دوم علی رواقی (2گل)، روح‌الله موسوی (3گل) و سجاد حدادی به ثمر رساندند ضمن اینکه، این بازی دومین هت تریک متوالی روح‌الله موسوی در نقش یک بازیکن چارچوب‌شناس بود.
 
تیم رئیس کرمی در بازی بعدی خود به مصاف تیم فوتسال شهرداری قم می‌رود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcexe8z.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما