يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 1743
با توزیع کلاه ایمنی و بسته‌های فرهنگی صورت گرفت؛

اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده در قم

قم نيوز : قم نیوز: با توزیع بیش از یک هزار کلاه ایمنی و 5 هزار بسته فرهنگی، طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده در بخش‌های مختلف استان قم از اول آذر ماه آغاز شد.
اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده در قم
به گزارش قم نیوز، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم اظهار کرد: به‌منظور افزایش ایمنی کاربران جاده در مناطق روستایی، طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده از اول آذر ماه در قالب پنج جشنواره، در پنج بخش تابعه استان قم با توزیع بیش از ۲۰۰ کلاه ایمنی و یک هزار بسته فرهنگی بین روستاییان بخش سلفچگان آغاز می‌شود.

قاسم باقری با بیان اینکه طرح ارتقای ایمنی موتورسواران و عابرین پیاده با همکاری استانداری، پلیس راه و اورژانس اجرا می‌شود، بیان کرد: این طرح با اهدای یک هزار کلاه ایمنی و ۵ هزار بسته فرهنگی از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها به صورت رایگان بین موتورسواران و عابرین پیاده در مناطق روستایی استان برای ایجاد انگیزه برای استفاده از کلاه ایمنی بین موتورسواران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به طرح ساخت و نصب دو پل عابر پیاده در روستاهای پستگان در بخش جعفریه و خور‌آباد در بخش کهک برای افزایش ایمنی دانش‌آموزان مدارس و عابرین پیاده این روستاها از ساخت و نصب دو پل عابر‌پیاده دیگر در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قم ـ تهران و محور قم ـ سلفچگان روبه‌روی هنرستان ولیعصر خبر داد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.t9qrak9uwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما