پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 17443
به دلیل تاخیر در ورود به زمین بازی خانگی با نفت

صبای قم 6 میلیون جریمه شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم به پرداخت جریمه نقدی به خاطر تاخیر در ورود به زمین مسابقه خانگی با نفت تهران از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم شد.
صبای قم 6 میلیون جریمه شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته دوم از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه پانزدهم آذر ماه در قم برگزار شد، این دیدار با برتری تیم نفت تهران به پایان رسید.
 
در دیداری که قضاوت آن را البرز حاجی پور بر عهده داشت و البته یک پنالتی اشتباه از سوی داور به سود حریف صبای قم گرفته شد و نفتی‌ها با یحیی گل محمدی در یکی از مهمترین بازی‌های خارج از خانه خود موفق به شکست شاگردان عبدالصمد مرفاوی شدند، صبای قم علاوه بر باخت در این دیدار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه انضباطی رو به رو شد.
 
این بازی که در حضور نزدیک به هزار تماشاگر مشتاق فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، البته قبل و پس از بازی هیچ گونه حاشیه‌ای نداشت جز اینکه تمام اتفاقات بازی تحت تاثیر عجله البرز حاجی پور در اعلام خطا از سوی مجید هوتن مدافع تیم صبای قم بر روی مرتضی پورعلی گنجی مهاجم تیم نفت تهران بود و این اتفاق یک ضربه پنالتی به سود نفت تهران را به دنبال داشت و این تیم در آخرین دقیقه مسابقه به گل برتری رسید و سه امتیاز را از تیم صبای قم گرفت.
 
البته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با استناد به گزارش ناظر مسابقه صبای قم و نفت تهران در هفته دوم از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبای قم را به دلیل تاخیر دو دقیقه‌ای در ورود به زمین مسابقه با نفت مبلغ شش میلیون ریال جریمه و رسما اعلام کرد که این رای قطعی است.
 
در حالی که وضعیت تیم فوتبال صبای قم در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چندان خوب نیست این تیم در دیدار خانگی با نفت تهران با حساب دو بر یک شکست خورد تا بدین ترتیب هفتمین هفته متوالی از کسب پیروزی در لیگ برتر محروم بماند.
 
شاگردان عبدالصمد مرفاوی بعد از هفته بازی بدون پیروزی در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا جمعه بیست و دوم آذر ماه در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی اهواز باید با تیم فولاد خوزستان تیم پنجم جدول رده بندی دیدار کنند.
 
صبای قم از بازی‌های قبل خود یعنی از 17 بازی 16 امتیاز اندوخته است و تیم فولاد خوزستان از همین تعداد مسابقه 29 امتیاز در کارنامه دارد و جدال حساس آنها در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را موعود بنیادی فر قضاوت می‌کند.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcip5az.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما