کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد:

اعزام مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران به مراکز مختلف همزمان با محرم

خبرگزاری فارس , 30 آبان 1390 ساعت 14:03

قم نیوز: مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و ماه محرم و صفر به مراکز و محافل مختلف اعزام می‌شوند.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی با بیان اینکه مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران از نظر مهارتی و دانشی در عرصه تبلیغ از توانایی بسیار ارزشمندی برخودارند، اظهار کرد: ایام ماه محرم و صفر یکی از فرصت‌های تبلیغی بسیار مناسبی است که باید از آن به منظور ترویج معارف دین و آموزه‌های عاشورایی نهایت استفاده را برد و در این مورد مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران در نقاط مختلف کشور به انجام این رسالت خطیر خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه گزارش‌های ارسالی مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران در مناسبت‌های تبیلغی مختلف، بیانگر موفق بودن حضور تبلیغی بانوان طلبه در محافل مختلف است، عنوان کرد: مراکز مختلفی که متقاضی استفاده از مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران هستند، ضمن هماهنگی با مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران در شهرهای مختلف می‌توانند از ظرفیت‌های تبلیغی قابل اعتماد ایجاد شده در حوزه‌های علمیه استفاده کنند.

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور اضافه کرد: خوابگاه‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه‌ها، مدارس آموزش و پرورش، محافل خانگی و مجالس عمومی، فضاهای تبلیغی‌ هستند که معمولا از توان تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران بهره می‌برند.

وی با اشاره به دوره‌های مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی که از سوی مدارس علمیه خواهران در آستانه ماه محرم ویژه مبلغان دینی برگزار می‌شود، بیان کرد: این دوره‌ها به منظور ارتقای سطح علمی و مهارتی طلاب و مبلغین با رویکرد آشنایی با آموزه‌های عاشورا برگزار می‌شود.

صانعی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو آموزه‌های کربلا صورت گرفت، الگوگیری کشورهای منطقه و بیداری اسلامی را از آثار و برکات انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به خیزش ضدسرمایه‌داری در کشورهای مختلف اظهار کرد: یکی از محورهای تبلیغی مبلغان در این ایام تبیین ابعاد بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدارس علمیه خواهران در شهرهای مختلف از جمله شهرهای مرزی و حتی برخی نقاط دورافتاده که فاقد دانشگاه هستند، دایر شده است، گفت: فراوانی حوزه‌های علمیه خواهران در سطح کشور فرصتی است تا بانوان مبلغ در نقاط مختلف کشور به ترویج و تعمیق معارف اسلامی و باورهای دینی بپردازند.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 1783

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1783/اعزام-مبلغان-حوزه-های-علمیه-خواهران-مراکز-مختلف-همزمان-محرم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir