دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 1783
مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد:

اعزام مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران به مراکز مختلف همزمان با محرم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و ماه محرم و صفر به مراکز و محافل مختلف اعزام می‌شوند.
اعزام مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران به مراکز مختلف همزمان با محرم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی با بیان اینکه مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران از نظر مهارتی و دانشی در عرصه تبلیغ از توانایی بسیار ارزشمندی برخودارند، اظهار کرد: ایام ماه محرم و صفر یکی از فرصت‌های تبلیغی بسیار مناسبی است که باید از آن به منظور ترویج معارف دین و آموزه‌های عاشورایی نهایت استفاده را برد و در این مورد مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران در نقاط مختلف کشور به انجام این رسالت خطیر خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه گزارش‌های ارسالی مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران در مناسبت‌های تبیلغی مختلف، بیانگر موفق بودن حضور تبلیغی بانوان طلبه در محافل مختلف است، عنوان کرد: مراکز مختلفی که متقاضی استفاده از مبلغین حوزه‌های علمیه خواهران هستند، ضمن هماهنگی با مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران در شهرهای مختلف می‌توانند از ظرفیت‌های تبلیغی قابل اعتماد ایجاد شده در حوزه‌های علمیه استفاده کنند.

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور اضافه کرد: خوابگاه‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه‌ها، مدارس آموزش و پرورش، محافل خانگی و مجالس عمومی، فضاهای تبلیغی‌ هستند که معمولا از توان تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران بهره می‌برند.

وی با اشاره به دوره‌های مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی که از سوی مدارس علمیه خواهران در آستانه ماه محرم ویژه مبلغان دینی برگزار می‌شود، بیان کرد: این دوره‌ها به منظور ارتقای سطح علمی و مهارتی طلاب و مبلغین با رویکرد آشنایی با آموزه‌های عاشورا برگزار می‌شود.

صانعی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو آموزه‌های کربلا صورت گرفت، الگوگیری کشورهای منطقه و بیداری اسلامی را از آثار و برکات انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به خیزش ضدسرمایه‌داری در کشورهای مختلف اظهار کرد: یکی از محورهای تبلیغی مبلغان در این ایام تبیین ابعاد بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدارس علمیه خواهران در شهرهای مختلف از جمله شهرهای مرزی و حتی برخی نقاط دورافتاده که فاقد دانشگاه هستند، دایر شده است، گفت: فراوانی حوزه‌های علمیه خواهران در سطح کشور فرصتی است تا بانوان مبلغ در نقاط مختلف کشور به ترویج و تعمیق معارف اسلامی و باورهای دینی بپردازند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.an6k49n0e5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما