قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: برنامه های دهه بصیرت با حضور گسترده آحاد مردم به صورت باشکوه دراین استان برگزار می شود.
برنامه های دهه بصیرت درقم به صورت باشکوه برگزار می شود
به گزارش قم نیوز به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، ˈ نصرت الله لطفیˈ روز شنبه در گفت وگویی اظهار داشت: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت از هشتم الی 19 دیماه می باشد
 
وی اضافه کرد: به دلیل ویژگی های خاص قم به عنوان پیشگام در عرصه های دینی و انقلابی و از آن جمله قیام 19دی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، برنامه های بزرگداشت این ایام در قم به عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
 
لطفی ادامه داد: آغاز مراسم با تجمع پرشور همگان در پایگاه فقاهت و مرجعیت روز یکشنبه هشتم دیماه و پایان آن با دیدار هزاران نفر از اقشار مردم قم با رهبر معظم انقلاب و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان در روز 19 دی است.
 
وی اضافه کرد: تجمع حماسی عاشوراییان متشکل از امت حزب الله خاصه روحانیت مدرسه فیضیه با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلین محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) آغاز می شود.
 
وی برگزاری همایش بصیرت افزایی را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد و گفت: این همایش هشتم دیماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
 
لطفی بیان داشت: مراسم ویژه ای نیز دوازدهم دیماه با حضور زایران و مجاورین حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترتیب خواهد یافت.
 
لطفی خاطرنشان کرد: همایش پیشگامان بصیرت، مدافعان ولایت نیز با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی 13دیماه در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
 
وی برگزاری بزرگداشت قیام خونین 19 دی سال 56 در بیت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در تاریخ 18 دیماه را از دیگر برنامه ها در این دهه اعلام کرد.
 
وی افزود: در این دهه همایش بصیرت افزایی، برگزاری سلسله نشست های بصیرت افزایی برای تمامی رده های بسیج مقاومت، همایش علمی، گردهمایی رده های تیپ 83 رزمی تبلیغی طلاب و دیدار با مراجع تقلید نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc1oqs.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما