سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 18439
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود

افتتاح پروژه‌های مسکن مهر قم و هزار اما و اگر

قم نيوز : قم نیوز: مراسم افتتاح تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر در استان قم بعد از ظهر امروز در منطقه پردیسان بدون دعوت از رسانه‌ها برگزار می‌شود.
افتتاح پروژه‌های مسکن مهر قم و هزار اما و اگر
به گزارش قم نیوز، استان قم زمانی در رتبه آخر در احداث پروژه‌های مسکن مهر قرار داشت و زمانی دیگر با پیگیری‌های صورت گرفته در زمان استانداری موسی‌پور به جایگاه نخست در احداث واحدهای مسکن مهر رسید.
 
اما در شرایط کنونی کسانی که هنوز پروژه‌های مسکن مهر خود را تحویل نگرفته‌اند با سرنوشتی نامعلوم روبه‌رو بوده و برخی از تعاونی‌های مسکن نیز که گویا نظارتی بر آن‌ها نیست بسیار ضعیف عمل کرده و هر از چند گاهی به بهانه‌های مختلف از افراد مبالغی را بیشتر از میزان ذکر شده در قرارداد مطالبه می‌کنند و این مسائل و مشکلات موجب شده که پروژه‌های مسکن مهر که در استان قم به اتمام نرسیده سرانجام نامشخصی داشته باشد.
 
در این شرایط که بسیاری از مردم و کسانی رویای آن‌ها برای خانه‌دار شدن در قالب مسکن مهر به سراب تبدیل شده و نسبت به این مسئله معترض بوده و از طرق مختلف اعتراض خود را بیان کرده‌اند، امروز قرار است که برخی از واحدها و پروژه‌های مسکن مهر با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی در منطقه پردیسان قم به بهره‌برداری برسد و افتتاح شود.
 
نکته قابل تامل در افتتاح این پروژه‌ها عدم هرگونه اطلاع‌رسانی و دعوت از رسانه‌ها برای پوشش خبری این رویداد است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdceoe8z.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما