کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دبیرخانه و ارتباطات بین‌الملل همایش دکترین مهدویت:

هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت فراخوان شد

خبرگزاری فارس , 2 آذر 1390 ساعت 10:47

قم نیوز: مسئول دبیرخانه و ارتباطات بین‌الملل همایش دکترین مهدویت از فراخوان هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدمحمدعلی موسوی‌نصب با اشاره به هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت اظهار کرد: این همایش ۱۲ و ۱۳ تیر ماه سال ۹۱ در تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت هنر در جهان موضوع هشتمین همایش به عنوان هنر زمینه‌ساز، راهکارها و راهبردها در نظر گرفته شده است.

مسئول دبیرخانه و ارتباطات بین‌الملل همایش دکترین مهدویت با بیان اینکه چهار محور اصلی برای این همایش در نظر گرفته شده است، گفت: زمینه‌سازی فرهنگی، هنر زمینه‌ساز، هنر موعودگرا و راهبردها و راهکارهای نهادهای هنری از محورهای این همایش محسوب می‌شوند.

وی وضعیت فرهنگی موجود و زمینه‌سازی، رسالت نهادهای فرهنگی در ایجاد جامعه زمینه‌ساز، شاخص‌های هنر زمینه‌ساز، کارکردها و آسیب‌های هنر زمینه‏ساز، بررسی و نسبت تولیدات هنری با زمینه‏سازی، ادبیات داستانی و موعودگرایی، راهبردها و راهکارهای حفظ فرهنگ انقلاب را از موضوعات زیرمجموعه محورهای اصلی همایش ذکر کرد.

موسوی‌نصب عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند اصل و چکیده مقالات خود را تا ابتدای خرداد ماه به دبیرخانه همایش واقع در قم، خیابان شهدا، کوچه شماره ۲۵، پلاک ۲۷ یا پست الکترونیک maghaleh@brightfuture.ir ارسال کنند.

وی تصریح کرد: مقالات ارسالی نباید در مکان دیگر منتشر شده باشد و در نهایت کتابی از مجموعه مقالات ارسالی چاپ می‌شود.

مسئول دبیرخانه و ارتباطات بین‌الملل همایش دکترین مهدویت با اشاره به برگزاری نشستی با عنوان بیداری اسلامی، خیزش جهانی و زمینه‌سازی با توجه به تحولات اخیر در حاشیه همایش گفت: این نشست در محورها و رویکردهای موجود امروز، رویکردها و نگرش‏های موجود، فرصت‏ها و تهدیدها و نظام سیاسی مطلوب برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.mahdaviat-conferance.com مراجعه کرده یا با تلفن ۱۵ـ۷۸۳۳۷۱۴ـ۰۲۵۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 1858

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1858/هشتمین-همایش-بین-المللی-دکترین-مهدویت-فراخوان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir