چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 1858
مسئول دبیرخانه و ارتباطات بین‌الملل همایش دکترین مهدویت:

هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت فراخوان شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دبیرخانه و ارتباطات بین‌الملل همایش دکترین مهدویت از فراخوان هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت خبر داد.
هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت فراخوان شد
به گزارش قم نیوز، سیدمحمدعلی موسوی‌نصب با اشاره به هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت اظهار کرد: این همایش ۱۲ و ۱۳ تیر ماه سال ۹۱ در تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت هنر در جهان موضوع هشتمین همایش به عنوان هنر زمینه‌ساز، راهکارها و راهبردها در نظر گرفته شده است.

مسئول دبیرخانه و ارتباطات بین‌الملل همایش دکترین مهدویت با بیان اینکه چهار محور اصلی برای این همایش در نظر گرفته شده است، گفت: زمینه‌سازی فرهنگی، هنر زمینه‌ساز، هنر موعودگرا و راهبردها و راهکارهای نهادهای هنری از محورهای این همایش محسوب می‌شوند.

وی وضعیت فرهنگی موجود و زمینه‌سازی، رسالت نهادهای فرهنگی در ایجاد جامعه زمینه‌ساز، شاخص‌های هنر زمینه‌ساز، کارکردها و آسیب‌های هنر زمینه‏ساز، بررسی و نسبت تولیدات هنری با زمینه‏سازی، ادبیات داستانی و موعودگرایی، راهبردها و راهکارهای حفظ فرهنگ انقلاب را از موضوعات زیرمجموعه محورهای اصلی همایش ذکر کرد.

موسوی‌نصب عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند اصل و چکیده مقالات خود را تا ابتدای خرداد ماه به دبیرخانه همایش واقع در قم، خیابان شهدا، کوچه شماره ۲۵، پلاک ۲۷ یا پست الکترونیک maghaleh@brightfuture.ir ارسال کنند.

وی تصریح کرد: مقالات ارسالی نباید در مکان دیگر منتشر شده باشد و در نهایت کتابی از مجموعه مقالات ارسالی چاپ می‌شود.

مسئول دبیرخانه و ارتباطات بین‌الملل همایش دکترین مهدویت با اشاره به برگزاری نشستی با عنوان بیداری اسلامی، خیزش جهانی و زمینه‌سازی با توجه به تحولات اخیر در حاشیه همایش گفت: این نشست در محورها و رویکردهای موجود امروز، رویکردها و نگرش‏های موجود، فرصت‏ها و تهدیدها و نظام سیاسی مطلوب برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.mahdaviat-conferance.com مراجعه کرده یا با تلفن ۱۵ـ۷۸۳۳۷۱۴ـ۰۲۵۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.k0f2yt0jja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما