دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 30566
مسئول کمیسیون‌های تخصصی همایش دکترین مهدویت مطرح کرد

ارائه ۱۰۰ مقاله در کمیسیون‌های تخصصی همایش بین‌‌المللی مهدویت‌

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیسیون‌های تخصصی همایش دکترین مهدویت از ارائه ۱۰۰ مقاله در کمیسیون‌های تخصصی مهدویت توسط اندیشمندان داخلی و خارجی خبر داد.
ارائه ۱۰۰ مقاله در کمیسیون‌های تخصصی همایش بین‌‌المللی مهدویت‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مصطفی ورمزیار پیرامون برگزاری کمیسیون‌های تخصصی یازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت اظهار داشت: همایش ‌دکترین مهدویت با موضوع فرهنگ و تمدن زمینه‌ساز؛ راهبردها و راهکارها در حال برگزاری است که در این همایش به غیر از مراسم افتتاحیه و اختتامیه، در ۲ نیم روز کمیسیون‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: در نیم روز اول همایش دکترین مهدویت ۴ کمیسیون تشکیل شد که برگزاری کمیسیون اول بر عهده موسسه آینده روشن، کمیسیون دوم به صورت مشترک بر عهده پژوهشگاه المصطفی (ص)، مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بود.

مسئول کمیسیون‌های تخصصی همایش دکترین مهدویت بیان داشت: دانشگاه عالی دفاع ملی کمیسیون سوم را برگزار ‌و تشکیل کمیسیون چهارم بر عهده مرکز تحقیقات کاربردی معاونت انسانی ناجا است.

‌ورمزیار آمار کلی مقالات همایش دکترین مهدویت را بیش از ۱۰۰ مقاله دانست و افزود: در دو کمیسیون اول و دوم ۳۴ مقاله پذیرفته‌شده و در دو کمیسیون دیگر ۸ مقاله ارائه شد، همچنین در نیم روز دوم علاوه بر این ۴ کمیسیون، دانشگاه امام صادق (ع) نیز کمیسیونی برگزار می‌کند.

مسئول کمیسیون‌های همایش دکترین مهدویت تصریح کرد: ما سعی کردیم در هر کدام از این کمیسیون‌ها یکی از مهمان‌های خارجی علاوه بر مقاله‌ای که ارائه می‌کند، ‌گزارشی از بحث مهدویت در کشور خودشان نیز ارائه دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjmiet.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما