دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 18583
آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی:

مرحوم پرورش تا آخر زندگی در مسیر صحیح انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: استاد پرورش تا آخر زندگی خود در مسیر صحیح انقلاب بود و پیام رهبر معظم انقلاب در فوت ایشان، همه جانبه، پرمعنا، کم نظیر و نمایانگر شناخت ایشان از مرحوم پرورش بود.
مرحوم پرورش تا آخر زندگی در مسیر صحیح انقلاب بود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مکارم شیرازی که در سال‌روز میلاد خجسته پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با خانواده مرحوم استاد پرورش دیدار می‌کرد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت استاد پرورش اظهار کرد: این پیام کم نظیر بود و نمایانگر شناختی بود که نسبت به ایشان داشتند و بسیار همه جانبه، پر معنا و پر فیض بود.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: مرحوم استاد پرورش، شخصیت فوق العاده ای بود و از ابتدا تا آخر زندگی خود، در مسیر صحیح انقلاب بود و هیچ گاه مسیرش را تغییر نداد.
 
مرجع تقلید شیعیان افزود: کسانی بودند که در ابتدای انقلاب، انقلابی بودند ولی هنگامی که خواسته‌هایشان را عملی ندیدند از انقلاب جدا شدند و یا حتی بضی از افراد درصدد مصادره انقلاب بودند و هنگامی که نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، به مقابله با انقلاب اسلامی پرداختند.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: استاد پرورش از جمله انقلابیونی بود که از ابتدا خالصانه و مخلصانه در خدمت انقلاب اسلامی بود و هیچ گاه سهم خواهی نکرد و هدفش عظمت اسلام و استقلال کشور بود و در این آزمایش، پیروز و سربلند بیرون آمد.
 
آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصریح کرد: مرحوم استاد پرورش، در بیان خطابه‌های دینی بسیار قوی و پر شور صحبت می‌کرد و جلسات ارزشمندی در راستای ترویج معارف اسلامی برگزار می‌کرد و خیل عظیمی از جوانان و دانشجویان در طول سال‌های انقلاب از سخن رانی‌های ایشان بهره مند شدند.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تقیدات دینی و معنوی استاد پرورش را مورد ستایش قرار داده و افزود: اهتمام ایشان به نماز شب، زیارت عاشورا و خدمت به مادر در زندگانی قابل توجه بود و امیدواریم خدای متعال ایشان را با اولیاء خود و شهدای راه اسلام محشور فرماید.
 
انتهای پیام / 125
https://qomnews.ir/vdcexn8z.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما