چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 18692
برگزیده جشنواره دوسالانه عکس حوزه:

جشنواره عکس حوزه پل ارتباطی عکاسان و روحانیت است

قم نيوز : قم نیوز: برگزیده جشنواره دوسالانه عکس حوزه گفت: جشنواره عکس حوزه پل ارتباطی عکاسان و روحانیت است و می تواند نقش بسیار مهمی را در به تصویر کشیدن فعالیت های روحانیت ایفا کند.
جشنواره عکس حوزه پل ارتباطی عکاسان و روحانیت است
به گزارش قم نیوز، مهدی موذن در گفت‌و‌گویی، با اشاره به سومین جشنواره دو سالانه عکس حوزه اظهار کرد: روحانیون به عنوان  یکی از مهم‌ترین افراد جامعه نقش مهمی در شکل گیری انقلاب داشتند و به همین دلیل سومین جشنواره دوسالانه عکس حوزه با استقبال عکاسان هنری و خبری کشور همراه شد.
 
موذن افزود: به دلیل نقش روحانیون در شکل گیری انقلاب دبیرخانه جشنواره تعدادی از عکس‌های هنری و خبری از جامعه روحانیت را که به دبیر خانه ارسال شده بود را مورد بررسی قرار داد که از میان تعدادی برگزیده و منتخب شد.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری سومین جشنواره دو سالانه عکس حوزه عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره نشان دادن فعالیت‌ها و زحمات جامعه روحانی به مردم است که این امر یک نگاه مثبت به جشنواره است و باید این امر ادامه پیدا کند.
 
برگزیده جشنواره دوسالانه عکس حوزه خاطر نشان کرد: حوزه‌های علمیه با عکاسان تعاملات خوبی دارند اما با این حال باید روابط مناسب‌تری با عکاسان برقرار کنند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcf0vdy.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما