پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 18749
مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم مطرح کرد

ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌ مساجد در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم گفت: رسالت مسجد، تربیت انسان های خداجو و متدین است و باید با آسیب شناسی جدی حوزه های کانون ها، نقش این کانون ها در چشم انداز ۲۰ ساله مد نظر قرار بگیرد.
ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌ مساجد در قم
به گزارش قم نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که شامگاه چهارشنبه در دیدار با دبیر شورای عالی کانون های مساجد کشور سخن می گفت،  اظهار کرد: با فعالیت های فرهنگی می توان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه بود.
 
حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه افزود: مجموعه ای که در استان قم در حال شکل گیری است، دغدغه بهره گیری از مراکز دینی و فرهنگی را داد که محور اساسی آن مساجد است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم و مشاور وزیر افزود: فضای خوبی در حال حاضر ایجاد شده است و دغدغه استاندار نیز بهره برداری از فضای دینی در قم برای گسترش و رشد فرهنگی است.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی قم خاطرنشان کرد: رسالت مسجد، تربیت انسان های خداجو و متدین است و باید با آسیب شناسی جدی حوزه های کانون ها، نقش این کانون ها در چشم انداز 20 ساله مد نظر قرار گیرد و سپس برای رفتن به این سمت، قدم به قدم برنامه ریزی شود.
 
ایزدپناه خاطرنشان کرد: برای بهره گیری بهتر از ظرفیت مساجد، باید همدلی و هم افزایی در میان افراد نقش آفرین در مساجد مانند امام جماعت، هیئت امناء، بسیج و کانون‌ها ایجاد شود.
 
وی افزود: مساجد و کانون ها، بستر مناسبی برای رشد فرهنگی و بهره برداری از ابزارهای هنری برای رشد فرهنگی و اخلاقی هستند و از این بستر باید به خوبی استفاده شود و وزارت ارشاد نیز آماده حمایت از این گونه فعالیت‌ها است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdci3yaz.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما