سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 18851
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت توسعه مسجد امام حسن عسگری(ع) در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در بازدید از مسجد امام حسن عسگری (ع) گفت: توسعه مسجد امام حسن عسگری (ع) سبب فخر ومباهات مسلمانان است و برهمین اساس باید در توسعه و ساخت این مسجد تسریع شود.
ضرورت توسعه مسجد امام حسن عسگری(ع) در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم در بازدید از پروژه توسعه مسجد امام حسن عسگری (ع) که با حضور آیت‌الله گلپایگانی انجام شد، اظهار کرد: این مسجد سبب فخر و مباهات مسلمانان شده است.
 
استانداری قم با اشاره به ساخت بنای اولیه این مسجد به امر امام حسن عسگری (ع) افزود: توسعه مسجد امام حسن عسکری(ع) در جهان اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
صالحی منش تصریح کرد: مسجد مقدس امام حسن عسگری (ع) متعلق به شخص خاصی نیست و همه دست اندرکاران توسعه این طرح عظیم بدون هیچ‌گونه چشم داشتی و در جهت رضای خداوند متعال و خشنودی امام زمان (عج) در ساخت آن جهادگونه تلاش می‌کنند.
 
وی با اشاره به کلنگ زنی توسعه این مسجد مقدس توسط حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، وی را از شخصیت های برجسته و افتخار جهان اسلام و تشیع خواند و گفت: این مرجع عالیقدر در امور اسلامی و عمرانی پیشگام بوده است.
 
حجت الاسلام صالحی منش پیاده سازی کامل قرآن کریم در این مسجد را که در جهان اسلام بی سابقه است، بسیار باعظمت و از الطاف الهی عنوان کرد و افزود: زحمات متولیان این امر قطعا توجه خاص خداوند و اولیاء الله به وی را به همراه دارد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdccs4qs.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما