پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 18945
جهانگیری در قم

معاون اول رئیس‌جمهور از صحن شرقی حرم حضرت معصومه (ع) بازدید کرد

قم نيوز : قم نیوز: اسحاق جهانگیری با حضور در پروژه صحن شرقی حرم کریمه اهل‌بیت (س) از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور از صحن شرقی حرم حضرت معصومه (ع) بازدید کرد
به گزارش قم نیوز، اسحاق جهانگیری که امروز به قم سفر کرده است در نخستین برنامه خود پس از زیارت حرم کریمه اهل‌بیت (س) همراه با وزیر مسکن و شهرسازی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، استاندار قم و شهردار کلانشهر قم از پروژه توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) بازدید کرد.
 
در این بازدید آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: این پروژه باید به سرعت به بهره‌برداری برسد.
 
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نیز بر لزوم تسریع در روند پروژه توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تسریع کرد و آیت‌الله سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل‌بیت نیز درباره ضرورت تسریع در این پروژه توضیحاتی را ارائه کرد.
 
در این بازدید استاندار قم نیز در سخنانی نیازمندی‌های تکمیل این پروژه را برای معاون اول رئیس‌جمهور توضیح داد.

دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در نخستین دیدار خود با مراجع عظام تقلید در بیت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی حاضر شد و با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار معاون اول رئیس جمهور به موضوع توافقنامه ژنو اشاره و اظهار کرد: این توافقنامه منشأ خیرات و برکات برای کشور می‌شود.
 
جهانگیری با اشاره به جایگاه قم در انقلاب اسلامی و جهان تشیع افزود: قم ام‌القرای جهان اسلام است و باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcgny9q.ak97t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما