کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم:

تقابل ما با نظام سلطه جوهری و ذاتی است

خبرگزاری فارس , 3 آذر 1390 ساعت 10:23

قم نیوز: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه تقابل ما با نظام سلطه یک تقابل جوهری و ذاتی است، افزود: با کنار آمدن در قضایایی مانند حقوق بشر و هسته­ای مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد، چراکه آمریکا با حاکمیت اسلام مخالف است.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ملاحسنی چهارشنبه شب در همایش پرچمداران بصیرت در تالار مفید دانشگاه قم با اشاره به صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب اظهار داشت: امام خمینی(ره) در فرمان تاریخی خود در دوم آذر ۶۷ اهداف بزرگ و الهی را پیش روی بسیج دانشجویی ترسیم کرد.

وی افزود: از مهم‌ترین این اهداف دفاع از اسلام و انقلاب و پاسداری از اصول تغییر‌ناپذیر انقلاب اسلامی مانند استکبار‌ستیزی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: جلوگیری از نفوذ ایادی شرق و غرب به دانشگاه­ها و کمک به بنیه اعتقادی دانشجویان از دیگر اهدافی است که امام خمینی(ره) برای این حرکت ترسیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز چند ماموریت بسیار مهم برای مجموعه بسیج دانشجویی ترسیم کرده‌اند که تربیت نیروهایی همطراز با انقلاب اسلامی، اسلامی شدن دانشگاه­ها، تعمیق معنویت و بصیرت در دانشگاه و تحول در عرصه علمی، از جمله این ماموریت‌هاست.

ملاحسنی عنوان کرد: بسیج دانشجویی یک نهاد بی­نظیر است که یادگار امام خمینی(ره) و نشان دهنده عمق تفکر ایشان است.

وی گفت: در طول ۲۳ سال بعد از تاسیس، این نهاد مقدس خوش درخشیده و اجازه نداده است که اهداف دشمن در محیط دانشگاه عملیاتی شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه دانشگاه محیط بسیار تاثیر­گزاری در کشور است که دوست و دشمن روی آن حساس هستند، گفت: دانشجویان افرادی هستند که آینده کشور به دست آنها است.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است که دانشجویان و نخبگان را از انقلاب جدا کند اما با هوشیاری و بصیرت جوانان انقلابی در دانشگاه­ها این هدف دشمن محقق نشده است.

ملاحسنی ابراز داشت: بسیج دانشجویی با اتکا به نیروهای مخلص و بصیری که دارد، همواره در راستای حفظ اصول در دانشگاه­ها گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی است، افزود: نباید گذاشت با غفلت برخی مسئولان اصول انقلاب به انحراف کشیده شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم اظهار کرد: در دفاع از ارزش­های انقلاب نباید با افراد و گروه­ها رودربایستی داشت و در مقابل هر فرد یا جریانی که راه انحراف می­رود، ایستاد.
وی تاکید کرد: زمانی که اصول در معرض خطر قرار بگیرند باید محافظه کاری را کنار گذاشت و برای دفاع در مقابل توطئه با تمام توان وارد میدان شد.

ملاحسنی با اشاره به اینکه تقابل ما با نظام سلطه یک تقابل جوهری و ذاتی است، افزود: با کنار آمدن در قضایایی مانند حقوق بشر و هسته­ای مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد، چراکه آمریکا با حاکمیت اسلام مخالف است.

وی ابراز داشت: آمریکا به دنبال سیطره بر کل دنیا است اما ملت ما بیدار شده و دیگر برد­گی مستکبران را نمی ­پذیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم خطاب به دانشجویان گفت: استراتژی شما در مقابله با دشمنان نباید تدافعی باشد و نباید اجازه دهید آرمان­های انقلاب در محیط فرهنگی و سیاسی کشور به انفعال کشیده شود.

وی در پایان ابراز داشت: دانشجویان بسیجی باید فعال­ترین و درسخوان­ترین دانشجویان دانشگاه­ها بوده و با تاثیرگذاری در محیط­های فرهنگی با استدلال و عقلانیت پیش روند.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 1907

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/1907/تقابل-نظام-سلطه-جوهری-ذاتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir