پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 1907
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم:

تقابل ما با نظام سلطه جوهری و ذاتی است

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه تقابل ما با نظام سلطه یک تقابل جوهری و ذاتی است، افزود: با کنار آمدن در قضایایی مانند حقوق بشر و هسته­ای مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد، چراکه آمریکا با حاکمیت اسلام مخالف است.
تقابل ما با نظام سلطه جوهری و ذاتی است
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ملاحسنی چهارشنبه شب در همایش پرچمداران بصیرت در تالار مفید دانشگاه قم با اشاره به صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب اظهار داشت: امام خمینی(ره) در فرمان تاریخی خود در دوم آذر ۶۷ اهداف بزرگ و الهی را پیش روی بسیج دانشجویی ترسیم کرد.

وی افزود: از مهم‌ترین این اهداف دفاع از اسلام و انقلاب و پاسداری از اصول تغییر‌ناپذیر انقلاب اسلامی مانند استکبار‌ستیزی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: جلوگیری از نفوذ ایادی شرق و غرب به دانشگاه­ها و کمک به بنیه اعتقادی دانشجویان از دیگر اهدافی است که امام خمینی(ره) برای این حرکت ترسیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز چند ماموریت بسیار مهم برای مجموعه بسیج دانشجویی ترسیم کرده‌اند که تربیت نیروهایی همطراز با انقلاب اسلامی، اسلامی شدن دانشگاه­ها، تعمیق معنویت و بصیرت در دانشگاه و تحول در عرصه علمی، از جمله این ماموریت‌هاست.

ملاحسنی عنوان کرد: بسیج دانشجویی یک نهاد بی­نظیر است که یادگار امام خمینی(ره) و نشان دهنده عمق تفکر ایشان است.

وی گفت: در طول ۲۳ سال بعد از تاسیس، این نهاد مقدس خوش درخشیده و اجازه نداده است که اهداف دشمن در محیط دانشگاه عملیاتی شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه دانشگاه محیط بسیار تاثیر­گزاری در کشور است که دوست و دشمن روی آن حساس هستند، گفت: دانشجویان افرادی هستند که آینده کشور به دست آنها است.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است که دانشجویان و نخبگان را از انقلاب جدا کند اما با هوشیاری و بصیرت جوانان انقلابی در دانشگاه­ها این هدف دشمن محقق نشده است.

ملاحسنی ابراز داشت: بسیج دانشجویی با اتکا به نیروهای مخلص و بصیری که دارد، همواره در راستای حفظ اصول در دانشگاه­ها گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی است، افزود: نباید گذاشت با غفلت برخی مسئولان اصول انقلاب به انحراف کشیده شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم اظهار کرد: در دفاع از ارزش­های انقلاب نباید با افراد و گروه­ها رودربایستی داشت و در مقابل هر فرد یا جریانی که راه انحراف می­رود، ایستاد.
وی تاکید کرد: زمانی که اصول در معرض خطر قرار بگیرند باید محافظه کاری را کنار گذاشت و برای دفاع در مقابل توطئه با تمام توان وارد میدان شد.

ملاحسنی با اشاره به اینکه تقابل ما با نظام سلطه یک تقابل جوهری و ذاتی است، افزود: با کنار آمدن در قضایایی مانند حقوق بشر و هسته­ای مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد، چراکه آمریکا با حاکمیت اسلام مخالف است.

وی ابراز داشت: آمریکا به دنبال سیطره بر کل دنیا است اما ملت ما بیدار شده و دیگر برد­گی مستکبران را نمی ­پذیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم خطاب به دانشجویان گفت: استراتژی شما در مقابله با دشمنان نباید تدافعی باشد و نباید اجازه دهید آرمان­های انقلاب در محیط فرهنگی و سیاسی کشور به انفعال کشیده شود.

وی در پایان ابراز داشت: دانشجویان بسیجی باید فعال­ترین و درسخوان­ترین دانشجویان دانشگاه­ها بوده و با تاثیرگذاری در محیط­های فرهنگی با استدلال و عقلانیت پیش روند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.uazct1a3ybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما