چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 1263
مسئول بسیج دانشجویی استان قم خبر داد:

حضور پرشور دانشگاهیان قم در راهپیمایی 13 آبان

قم نيوز : قم نیوز: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: دانشجویان دانشگاه‌های قم در راهپیمایی 13 آبان حضوری پرشور و فعالانه خواهند داشت.
حضور پرشور دانشگاهیان قم در راهپیمایی 13 آبان
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ملاحسنی امروز ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان اظهار داشت: تقارن روز ۱۳ آبان با عید جمعه می‌تواند نویدبخش به ثمر نشستن راهپیمایی‌ها و اضمحلال استکبار جهانی و آمریکا باشد.

وی افزود: برگزاری راهپیمایی امسال بعد از نماز با شکوه جمعه می‌تواند این پیام را داشته باشد که اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پرشور و باشکوهی دارند و بار دیگر مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های استکبار خواهند زد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به بیداری اسلامی در جهان و به ویژه جنبش وال استریت تصریح کرد: این اتفاقات به نوبه خود رنگ دیگری به راهپیمایی ۱۳ آبان امسال خواهد داد و پیش‌بینی می‌شود راهپیمایی امسال از نظر کیفی و کمی تفاوت بارزی با سال‌های قبل داشته باشد.

این مسئول با اذعان به اینکه رسانه‌های صهیونیستی و استکبار جهانی واقعیت‌ها را منعکس نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: همان گونه که رسانه‌های استکباری در مورد انتخابات، راهپیمایی‌ها و... دست به تحریف زدند، نخواهند گذاشت واقعیت این مراسم هم منعکس شود.

ملاحسنی در خصوص برنامه‌های بسیج دانشجویی در روز ۱۳ آبان اذعان داشت: دانشجویان دانشگاه‌های قم بعد از شرکت در نماز باشکوه جمعه، در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری پرشور و فعالانه خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.90f2yt0xsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما