دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 1040
در آبان ‌ماه صورت می‌گیرد؛

اعزام 80 دانشجوی قمی به اردوی راهیان نور غرب

قم نيوز : قم نیوز: مسئول اردویی سازمان بسیج دانشجویی استان قم از اعزام 80 دانشجوی دختر از دانشگاه‌های استان قم به اردوی راهیان نور مناطق جنگی غرب کشور در آبان ‌ماه خبر داد.
اعزام 80 دانشجوی قمی به اردوی راهیان نور غرب
به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر فرح‌آبادی اظهار کرد: تابستان امسال اعزام سه کاروان در دستور کار سازمان بسیج دانشجویی قم قرار داشت که به علت مشکلات امنیتی، دو کاروان شامل ۱۴۵ دانشجو به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی از لحاظ امنیتی برای اعزام دانشجویان نداریم و این اعزام‌ها را از ۱۲ آبان آغاز خواهیم کرد.

مسئول اردویی سازمان بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: این اردو، در مجموع پنج روزه است که سه روز برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی اختصاص یافته و دو روز هم در مسیر طی می‌شود.

وی افزود: در نخستین روز حضور در مناطق جنگی غرب کشور دانشجویان از یادمان‌های قلاویزان، نقطه ایثار، صالح‌آباد و میمک دیدار می‌کنند.

فرح‌آبادی خاطر‌نشان کرد: در روز دوم شهرهای سومار، گیسکه و گیلانغرب و مناطق تنگه حاجیان، بازی دراز و سر پل ذهاب هدف این اردو خواهند بود.

وی اظهار کرد: در سومین روز بازدید نیز پس از بازدید از مناطق قراویز، پادگان ابوذر، اسلام‌آباد غرب، تنگه حسن‌آباد و تنگه مرصاد این کاروان به سمت قم باز ‌‌خواهد ‌‌‌‌گشت.

مسئول اردویی سازمان بسیج دانشجویی استان قم گفت: سه کاروان نیز از سازمان بسیج دانشجویی استان قم برای حضور در منطقه عملیاتی شلمچه در روز عرفه اعزام خواهند شد که یکی از این کاروان‌ها به خادمین اردوهای راهیان نور سال گذشته و خانواده آنها اختصاص دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.t9qrak9zzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما